🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32572.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ساتیا نادلا ۳۰ درصد از سهام مشترکش در مایکروسافت را به فروش رساند

ساتیا نادلا ، مدیرعامل مایکروسافت یک سوم از سهام مشترک خود در این کمپانی نرم افزاری را در بالاترین قیمت به فروش رسانده است. این فروش سهام که گزارش آن توسط «سازمان بورس و اوراق ...

ساتیا نادلا ، - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مدیرعامل مایکروسافت یک سوم از سهام مشترک خود در این کمپانی نرم افزاری را در بالاترین قیمت به فروش - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رسانده است.

این فروش سهام که گزارش آن توسط «سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا» منتشر شده، بیش از ۳۵ میلیون دلار عاید نادلا کرده است. وی ۳۲۸ هزار سهم خود را در چندین داد و ستد - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و با قیمتی بین ۱۰۹ و ۱۰۹.۶۸ دلار به ازای هر سهم فروخته است. او در سال ۲۰۱۶ بخشی از سهامش را - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با قیمت هر سهم ۵۸ دلار فروخته بود که تقریبا نصف حالا ارزش داشتند.

طبق قوانین مایکروسافت مدیرعامل باید حداقل ۹ برابر حقوق پایه اش سهام داشته باشد

مایکروسافت تحت رهبری این مدیر هندی تبار روزگار خوشی را پشت سر گذاشته و در سال چند سال اخیر ارزش - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سهام آنها ۵۳ درصد افزایش پیدا - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کرده است.

نادلای ۵۰ ساله که طبق قوانین مایکروسافت باید ۹ برابر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حقوق پایه اش سهام داشته باشد هنوز ۷۷۸ هزار سهام مشترک و ۲.۲۸ میلیون سهام پایه در اختیار دارد. - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از آنجا که حقوق سالیانه وی در سال گذشته ۱.۴۵ میلیون دلار بوده این میزان بیش از ۲۰ میلیون دلار خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقیسخنگوی مایکروسافت در واکنش به این اقدام نادلا اعلام کرده که تصمیم وی در راستای برنامه ریزی مالی شخصی بوده است:

ساتیا نادلا به موفقیت پیوسته کمپانی متعهد بوده و دارایی های او به شکل چشمگیری از الزامات هیئت مدیره مایکروسافت بیشتر است.

از زمانی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که نادلا در سال ۲۰۱۴ پست مدیرعاملی را از استیو بالمر تحویل گرفت، ارزش - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سهام مایکروسافت سه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برابر شده است. وی بر خلاف مدیران قبلی عقیده - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دارد که ویندوز تنها بخشی از سبد محصولات مایکروسافت است، هرچند - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کاهش کاربران این پلتفرم هم احتمالا در این مسئله بی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تاثیر نبوده است. علاوه بر این وی با شعار اصلی بیل گیتس مبنی بر «یک کامپیوتر روی هر میز در هر منزل» موافق نیست و آن را تنها یک هدف کوتاه مدت می داند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone