🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  3. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32576.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گزارش مالی فاکسکان و کاهش غافلگیرکننده سود نسبت به سال گذشته

کمپانی فاکسکان که یکی از اصلی ترین تامین کنندگان اپل به حساب می آید اخیرا و در تازه ترین گزارش مالی خود خبر از کاهش ۲.۲ درصدی سود داده که با توجه به همکاری بسیار ...

کمپانی فاکسکان که یکی از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلستان استان گلستان - اصلی ترین تامین کنندگان اپل به حساب می آید اخیرا و در تازه ترین گزارش مالی خود خبر از کاهش ۲.۲ درصدی سود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلستان استان گلستان - داده که با توجه به همکاری بسیار پر منفعت اش با اپل جای تعجب فراوان دارد. البته گفتنی است که اپل مدتی پیش کاهش تقاضا برای موبایل های آیفون - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلستان استان گلستان - را تایید کرده بود.

کمپانی تایوانی فاکسکان می گوید که سود خالص اش در سه ماهه اخیر معادل ۱۷ میلیارد دلار جدید تایوان (یا ۵۶۶.۷ میلیون دلار آمریکا)‌ بوده است. برای مقایسه باید افزود که تحلیلگران دستیابی به سود خالص ۲۰ میلیارد دلاری را پیش بینی کرده بودند اما فاکسکان از رسیدن به این مهم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلستان استان گلستان - بازماند.

البته علی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلستان استان گلستان - رغم کاهش سوددهی، درآمد فاکسکان با رشد ۱۷ درصدی همراه بوده و نسبت به درآمد ۹۲۲.۴ میلیارد دلار تایوانی در سه ماهه دوم ۲۰۱۷، به ۱.۰۸ تریلیون دلار تایوان در سه ماهه اخیر رسیده است.

فاکسکان که قبلا با نام Hon Hai Precision Industry شناخته می شد، بزرگ ترین تولیدکننده قراردادی وسایل الکترونیکی به حساب می آید و بیشترین شهرت خود را مدیون اسمبل اسمارت فون های اپل است. طی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلستان استان گلستان - سال گذشته، فاکسکان ۵۴ درصد از درآمد خود را به لطف اپل کسب کرد و انتظار می رود این رویه طی سال های پیش رو نیز ادامه یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone