🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  2. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  5. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32554.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه مشخصات گلکسی نوت 9 و نوت 8 سامسونگ

ساعاتی قبل سامسونگ در رویداد آنپکد در نیویورک از پرچمدار گلکسی نوت 9 رونمایی کرد. کره ای ها قابلیت های جدیدی را برای این گوشی در نظر گرفته اند. اما نوت 9 در مقایسه با ...

ساعاتی قبل سامسونگ در رویداد آنپکد در نیویورک از پرچمدار گلکسی نوت 9 رونمایی کرد. کره ای ها قابلیت های جدیدی را برای این گوشی در نظر گرفته اند. اما - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - نوت 9 در مقایسه با گلکسی نوت 8 چه بهبودهایی را تجربه کرده است؟

گلکسی نوت 9 هم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - مشابه با سایر اعضای خانواده گلکسی تغییرات نرم افزاری و سخت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - افزاری را شاهد بوده. امسال شاهد قلم S Pen جدید - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - با امکان اتصال بلوتوث در کنار دوربین پیشرفته و هوشمند و همچنین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - باتری قدرتمندتر هستیم.

طراحی

می توان گفت سامسونگ برای گلکسی نوت 9 از همان فرمول برنده ای بهره برده که برای نوت 8 در نظر گرفته بود. پرچمدار جدید هم دارای گواهینامه استاندارد IP68 است و به این ترتیب کاربران نگرانی از بابت نفوذ احتمالی آب و گرد و غبار به آن را نخواهند داشت.

در ابعاد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - شاهد تغییرات چندانی نیستیم. نوت 9 در طول تنها 0.6 میلی متر کوتاه تر شده ولی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - در عرض افزایشی 1.6 میلی متری را تجربه کرده است. ضخامت هم به میزان ناچیز 0.2 میلی متر افزایش یافته. به عبارتی باید گفت گلکسی نوت 9 در ابعاد تغییر چندانی نکرده است.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان

اندازه نمایشگر هم اندکی تغییر کرده. نوت 9 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - نمایشگری 6.4 اینچی دارد در حالی که نوت 8 به نمایشگری 6.3 اینچی مجهز شده بود.

حسگر اثر انگشت در نوت 8 در سمت راست ماژول های دوربین ها تعبیه شده بود که لمس آن را برای کاربرانی که انگشتان چندان بلندی نداشتند مشکل می کرد، ولی سامسونگ حالا در گلکسی نوت 9 این ماژول را به پایین دوربین های اصلی منتقل کرده و به این ترتیب با نزدیکتر شدن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - آن به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - میانه قاب پشتی، لمس آن برای افرادی با انگشتان کوچکتر نیز راحت شده است.

در گلکسی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - نوت 9 هم سامسونگ مشابه با نوت 8 درگاه 3.5 میلی متری هدفون را حفظ کرده و درگاه شارژ USB-C است.

سخت افزار

سامسونگ طبق روال معمول سال های اخیر گلکسی نوت 8 را با دو چیپست روانه بازار کرد؛ اسنپدراگون 835 کوالکام و اگزینوس 8895 ساخت خود سامسونگ. علاوه بر این نوت 8 به 6 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده بود.

اکنون برای گلکسی نوت 9 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - از چیپست اگزینوس 9810 (مشابه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - با سری گلکسی اس 9) به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم بهره برده، به عبارتی می تواند گفت بالاترین مدل نوت 9 رم بیشتری نسبت به نوت 8 دارد.

گلکسی نوت 8 در مدل هایی با حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شد، اما حالا  نوت 9 در مدل های 128 و 512 گیگابایتی عرضه می شود. اکنون مدل پایه و نیز بالاترین مدل ظرفیتی 2 برابری دارند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان

اما این بار هم مشابه با نسل قبلی شاهد درگاه ماکرو اس دی هستیم و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - می توانید تا 512 گیگابایت حافظه جانبی به آن اضافه کنید، مشابه با نوت قبلی.

نمایشگر

گلکسی نوت 9 از حیث رزولوشن نمایشگر تفاوتی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - با نوت 8 ندارد، هر دو - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - از رزولوشن 1440 در 2960 پیکسلی یا به عبارتی +QHD بهره - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - می برند. در گوشی جدید نیز همانند قبل، رزولوشن پیش فرض روی +FHD تنظیم شده ولی از طریق منوی تنظیمات نمایشگر می توانید آن را افزایش دهید.

دوربین

دوربین گلکسی نوت 8، دوگانه و با رزولوشن های برابر 12 مگاپیکسلی و با گشودگی دیافراگم f1.7 و زاویه دید عریض 77 درجه ای در کنار دوربین دیگر با گشودگی دیافراگم f2.4، میدان دید 45 درجه ای و لرزشگیر اپتیکال بود. کاربران می توانستند با نوت 8 با 2 برابر بزرگنمایی بدون کاهش کیفیت تصویر برداری کنند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان

اما نوت 9 شاهد تغییراتی بوده. - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - سامسونگ راه گلکسی اس 9 پلاس را در این گوشی ادامه داده و نوت 9 را به دوربین دوگانه مجهز کرده. دوربین اصلی حسگر 12 مگاپیکسلی دوال پیکسل سوپر اسپید و لنز واید با دیافراگم دوگانه f1.5 و f2.4 دارد و به لرزشگر اپتیکال مجهز شده است.

دوربین ثانویه هم حسگر 12 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو و ضریب f2.4 دارد. این ترکیب سخت افزاری می تواند 2 برابر زوم اپتیکال و 10 برابر بزرگنمایی دیجیتال را ارائه کند.

دوربین جلویی نوت 8 سامسونگ 8 مگاپیکسلی بود که به لطف پیکسل های 1.22 میکرونی و ضریب f1.7 سلفی های - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - با زاویه دید 80 درجه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - ثبت می کرد، دوربین سلفی گلکسی نوت 9 هم 8 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.7 است.

قلم گلکسی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - نوت

در گلکسی نوت قبلی S pen تنها نقش قلمی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - را بازی می کرد که از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - قابلیت هایی نظیر نوشتن روی نمایشگر خاموش و ذخیره خودکار متن بهره مند بود و از طریق فناوری تشخیص فشار خود نمایشگر با موبایل ارتباط برقرار می کرد، حالا اما سامسونگ قلم جدیدی را خلق کرده است.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان

S Pen اکنون به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - بلوتوث مجهز شده و کاربر می تواند تصاویر دوربین را از راه دور ثبت کند و با دو بار فشردن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - کلید روی قلم بین دوربین سلفی و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - اصلی جابجا شود. در اپلیکیشن هایی از جمله موزیک پلیر هم می توان از قابلیت های قلم بهره برد. از سوی دیگر برنامه نویسان در آینده می توانند کنترل بخشی از اپلیکیشن های خود را به قلم گلکسی نوت 9 بسپارند.

اما پشتیبانی قلم از سطوح فشار همچنان 4096 سطح باقی مانده. قلم از گواهینامه استاندارد IP68 هم پشتیبانی می کند و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. سایر اطلاعات S Pen جدید را می تواند در مطلب اختصاصی مطالعه نمایید.

باتری

در این بخش شاهد تغییر قابل ملاحظه ای هستیم. نسخه قبلی به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی مجهز شده بود. اما سامسونگ اکنون باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را برای آخرین پرچمدار خود در نظر گرفته - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - است.

نرم افزار

کهکشانی تازه معرفی شده با اندروید 8.1 به بازار عرضه می شود، در حالی که نوت 8 در ابتدای عرضه با نسخه 7.1.1 سیستم عامل گوگل روانه بازار شده بود.

جمع بندی

در نهایت باید - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - گفت گلکسی نوت 9 در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان - مقایسه با نسل قبلی تغییراتی را تجربه کرده که مهمترین آنها را باید در دوربین، باتری پر ظرفیت تر و در نهایت قلم مجهز به بلوتوث جستجو کرد.

در ادامه می توانید جدول مقایسه این دو گوشی را مشاهده نمایید:

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بیجار استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone