🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  2. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32575.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی Shatterbrain؛ جاذبه و سیبی که دنیا را تغییر داد

«طراحی+فیزیک» یکی از بهترین ترکیب‌هایی بود که Brain It On بین بازی‌های گوشی جا انداخت و Shatterbrain به عنوان ادامه معنوی همین بازی توانسته تجربه‌ای متفاوت از این ایده جذاب را به وجود بیاورد؛ تمام چیزهایی که ...

«طراحی+فیزیک» یکی از بهترین ترکیب‌هایی بود که Brain It On بین بازی‌های گوشی جا انداخت و Shatterbrain به عنوان ادامه معنوی همین بازی توانسته تجربه‌ای متفاوت از این ایده جذاب را به وجود بیاورد؛ تمام چیزهایی که در قسمت قبل دوست داشتیم حالا با کاربردی جدید پای‌شان را به Shatterbrain - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - باز کرده‌اند.

در Brain It On هر مرحله به بازیکن کارهایی داده می‌شد و او باید - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - با کشیدن طرح‌هایی مناسب سعی می‌کرد آن قسمت را از پیش‌رو بردارد. مثلا فرض کنید سه توپ کنار هم و روی یک بلندی قرار داشتند. وظیفه شما این بود تا تنها دو عدد از توپ ها - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - را درون یک ظرف بیاندازید و طبیعتا چون هر سه شی نزدیک یکدیگر قرار داشتند، باید - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - کاری می‌کردید تا آن‌ها جدا شوند.

مثلا یک میله کشیده و آن را بین توپ‌ها می‌گذاشتید. چیزی که Brain It On را به عنوانی خاص تبدیل کرده بود به آزادی عمل کاربر در حل معماها باز می‌گشت. پازل‌ها در بطن خود خلاقیت زیادی نداشتند و به جای آن این راه حل‌ها بودند که باعث می‌شدند - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - هر بار و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - در هر مرحله یک تجربه جذاب انتظارتان را بکشد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان

در واقع راه حل‌های زیادی برای پازل‌ها وجود داشت و این راه‌ حل‌ها هم همان طراح‌هایی بودند که می‌کشیدید؛ دست‌تان کاملا باز بود. به لطف پیاده سازی خوب فیزیک، این ویژگی در گستردگی بیشتری پایش را به Shatterbrain باز کرده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - و به واسطه همین مسئله بازی با وجود اینکه فعلا در مرحله بتا به سر می‌برد اما از لحاظ سرگرمی توانسته بهتر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - از خیلی از عناوین حال حاضر صنعت گیم ظاهر شود.

در Shatterbrain کار سختی پیش رو ندارید؛ اشیا رنگی را بشکنید. اما چگونه؟ به خاطر حضور جاذبه، در بازی هر جسمی را که طراحی کنید به سمت پایین می‌افتد. بنابراین شکل این اجسام باید به‌گونه‌ای باشد تا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - در هنگام سقوط به اشیا رنگی برخورد کنند و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - آن‌ها را بکشنند. البته با یک شرط: بدون برخورد به اشیا سیاه.

در محیط اجسام سیاهی وجود دارند که با ضربه به آن‌ها می‌بازید و مجبورید از اول مرحله را تکرار کنید. بازی فعلا نزدیک به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - 200 مرحله دارد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - و هر چه قدر که پیش می‌روید سازنده با افزودن المان‌های متفاوت سعی کرده تا تازگی عنوانش را حفظ کند که همانند Brain It On به نتیجه‌اش هم رسیده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان
گاهی اوقات از این روش‌های عجیب و غریب استفاده کنید، جواب می‌دهد.

اگرچه ایده اصلی Shatterbrain جذاب است و سازنده با طراحی‌های بهتر معماها توانسته پایش را حتی فراتر از Brain It On بگذارد اما از دیدگاه گرافیک با - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - وجود اینکه محیط و رنگ بندی تنوع بیشتری نسبت به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - گذشته دارند اما آن هارمونی که بین رنگ‌های Brain It On - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - وجود داشت را اینجا نمی‌بینیم و بعضی وقت‌ها محیط کمتر واقعی به نظر می‌رسد.

نکته بعد اینکه Shatterbrain چند ماه پیش منتشر شد و در این مدت سازنده خیلی خوب توانسته باگ‌های عنوانش را برطرف کند. حالا با - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - تجربه روان‌تری رو‌به‌رو هستید و اگر همانند ما، در روزهای اولیه عرضه بازی به خاطر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - باگ‌ها Shatterbrain را کنار گذاشتید حالا زمانی است که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - دوباره سراغ این عنوان بروید.

این جمله را بارها گفته‌ایم و اینجا دوباره تکرار می‌کنیم؛ supertype ،Brain It On و حالا Shatterbrain از آن بازی‌هایی هستند که با استفاده درست از پتانسیل‌ها و قابلیت‌های گوشی تجربه‌ای را به وجود می‌آورند که خیلی کم روی دیگر دیوایس‌ها شاهد هستیم. بنابراین هر سلیقه‌ای که دارید پیشنهاد می‌کنیم Shatterbrain را از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان - دست ندهید.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کامیاران استان کردستان

Shatterbrain - Physics Puzzles

سازنده: Orbital Nine Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 69 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone