🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32565.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

شروع دور جدید اختلافات سازمان نصر و اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی

در یک سمت ماجرا «سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور» با سن ۱۴ ساله‌اش قرار گرفته و در سوی دیگر «اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی» با سن کمتر از یک سال. اما آنچه فعلاً در میان این ...

در یک سمت ماجرا «سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور» با سن ۱۴ ساله‌اش قرار گرفته و در سوی دیگر «اتحادیه کشوری - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - کسب‌وکارهای مجازی» با سن کمتر از یک سال. اما آنچه فعلاً در میان این دو قرار گرفته، فعالین حوزه IT، کسب‌وکارهای اینترنتی و کامپیوتری هستند. این وضعیت پس از یک دوره جنجال در سال - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - گذشته بعد از شکل‌گیری اتحادیه، چند ماهی بود که به آرامش نزدیک می‌شد و هر طرف ماجرا کار خودش را می‌کرد؛ سازمان از ابتدای سال درگیر برگزاری الکامپ شده بود و اتحادیه هم داشت تلاش می‌کرد به مجوزش به تاکسی‌های اینترنتی در سراسر کشور اعتبار ببخشد.

این آرامش دیروز درهم شکسته شد. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، با انتشار اطلاعیه‌ای در سایت خود به اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی هشدار داد که نامه‌های تهدیدآمیز برای شرکت‌های عضو سازمان ارسال نکند. اما ماجرای این نامه‌ها چه بوده است؟

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان

این نامه از سوی اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی به یکی از شرکت‌های فعال حوزه فناوری ارسال شده است؛ شرکتی که عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است. همین باعث - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - شد تا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران نیز برای اتحادیه نامه‌ای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - ارسال کند که بخشی از آن به این شرح است:

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان

«عطف به نامه آن اتحادیه با امضای فرد نامعلوم به یکی از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، به آن اتحادیه اخطار داده می شود از این پس از ارسال نامه های تهدیدآمیز به شرکت های عضو این سازمان با عنوان موهوم «اقدامات بعدی» و تعیین ضرب الاجل و هرگونه اغتشاش در فضای کسب و کار، اکیداً خودداری شود.»

رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در گفتگو با دیجیاتو تهدیدآمیز بودن نامه ارسالی به شرکت فعال در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - حوزه فناوری را تکذیب می‌کند و می‌گوید باید قانون را در نظر گرفت:

«قانون می‌گوید اگر مجوز فعالیت ندارید، نباید فعالیت کنید. به ما گفته شده است که چرا بعضی شرکت‌ها بدون مجوز فعال هستند و ما هم به همین دلیل پیگیری کرده‌ایم. ما با توجه به پیگیری سازمان‌هایی که از ما مطالبه‌ی ورود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - به این مسائل را دارند، چنین نامه‌هایی را ارسال کردیم. اگر تشکیل پرونده انجام نشود ما مجبوریم اطلاع‌رسانی کنیم که کدام شرکت‌ها هنوز تشکیل پرونده نداده‌اند.»

این در حالیست که شرکت‌ها مجوز فعالیت خود را - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - از سازمان نصر دریافت کرده‌اند اما استناد الفت نسب، به ماده ۸۷ قانون - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - نظام صنفی است که می‌گوید: «فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی (سایبری) مستلزم اخذ پروانه کسب از اتحادیه مربوطه است.» مدیران پیشین سازمان نصر قبلاً در پاسخ به همین استناد گفته بودند که عبارت «اتحادیه مربوطه» به مفهوم تشکیل اتحادیه جدید، ارائه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - مجوز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - تازه و ایجاد مشکلات بیشتر با موازی‌کاری نیست.

اما سازمان‌هایی که الفت‌نسب از آنها به عنوان مطالبه‌گر یاد می‌کند کدام‌ها هستند؟ او در پاسخ به این پرسش - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - دیجیاتو، از «هیات عالی نظارت بر اصناف، مرکز اصناف، اتاق اصناف و تشکل‌های نظارتی مختلف مانند پلیس اماکن» نام - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - برد.

الفت نسب با گلایه نسبت به رسانه‌ای شدن این موضوعات به جای حل شدن آنها به شکل تعاملی، خبر می‌دهد که در روزهای گذشته، در پاسخ‌ به نامه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، نامه‌ دیگری ارسال شده و به شکل محترمانه برخی موارد قانونی توضیح داده شده است: «با این حال ما آمادگی تعامل داریم و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - باید با همکاری، راه‌حل وضعیت فعلی را - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کردکوی استان گلستان - پیدا کنیم.»

اختلاف سازمان نصر و اتحادیه، فعلاً بر سر ارائه مجوز و تولیت کسب‌وکارهای این حوزه است؛ اختلافی که بعید است با «تعامل» حل شود و احتمالاً در آینده‌ای نه‌چندان دور پای وزیر صمت را به میان خواهد کشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone