🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32571.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه شماره IMEI گوشی خود را پیدا کنیم؟

هر موبایلی یک شناسه جهانی تجهیزات موبایل یا شماره IMEI دارد؛ شماره‌ای یکتا که گوشی شما با آن شناسایی می‌شود. اگر گوشی‌تان به سرقت برود، می‌توانید با استعلام این شماره به اپراتور همراه‌ خود آن را در ...

هر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - موبایلی یک شناسه جهانی تجهیزات موبایل یا شماره IMEI دارد؛ شماره‌ای یکتا که گوشی شما با آن شناسایی می‌شود. اگر گوشی‌تان به سرقت برود، می‌توانید با استعلام این شماره به اپراتور همراه‌ خود آن را در فهرست سیاه قرار بدهید تا دزدها حتی با تعویض سیم‌کارت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - هم نتوانند از آن استفاده کنند.

IMEI گوشی یک شماره ۱۵ رقمی است که اطلاعات مختلفی را شامل می‌شود؛ از کشور و کارخانه سازنده گوشی گرفته تا شماره مدل. همچنین این شماره برای خرید گوشی‌ هم بسیار حائز اهمیت است. اگر گوشی دست‌دوم می‌خرید، با چک کردن IMEI می‌توانید از دزدی نبودن آن اطمینان حاصل - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - کنید.

ضمنا با اجرای طرح رجیستری در ایران، فقط گوشی‌هایی که شماره IMEI آن‌ها در سامانه همتا ثبت شده در شبکه ارتباطی کشور قابل استفاده هستند و مابقی جزو کالاهای غیرقانونی و قاچاق به حساب می‌آیند.

اما - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - پیش از آنکه نحوه پیدا کردن این شماره را با هم مرور - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - کنیم، باید موضوعی را به شما هشدار بدهیم: به هیچ عنوان شماره IMEI تان را با کسی به اشتراک نگذارید چرا که همیشه احتمال کلون کردن این شماره برای مقاصد کلاهبرداری وجود دارد.

چک - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - کردن شماره - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - IMEI از طریق شماره‌گیر گوشی

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان

این متد برای تمام گوشی‌های اندرویدی، تمام مدل‌های آیفون و سایر تلفن‌های هوشمند جواب می‌دهد. با شماره‌گیری کد #06#* در گوشی، کد پانزده رقمی IMEI شما ظاهر می‌شود.

با لمس این کد می‌توانید آن را کپی/پیست کرده و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - برای مقاصد مختلف به کار ببرید.

نحوه چک کردن شماره IMEI در گوشی‌های اندرویدی

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان

چک کردن IMEI از طریق منوی تنظیمات اندروید - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - هم ممکن است. در بسیاری از گوشی‌ها، معمولا - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - باید این مسیر را طی کنید:

Settings > About phone > Status

در بعضی گوشی‌ها هم این مسیر:

Settings > General > About device > Status

البته بر خلاف روش #06#* اینجا نمی‌توانید شماره را کپی/پیست کنید.

نحوه چک کردن شماره IMEI در آیفون

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان

خیلی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - ساده است. کافیست این مسیر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - را دنبال کنید:

Settings > General > About

سپس به پایین اسکرول کنید تا به شماره IMEI برسید. اینجا می‌توانید انگشت‌‌تان را روی شماره نگه دارید و آن را کپی و در جای دیگر پیست کنید.

راه‌های دیگر برای چک کردن IMEI

شماره IMEI در بعضی دیوایس‌ها مثل آیفون 6S و مدل‌های جدیدتر، روی درگاه سیم کارت‌شان هم نوشته شده. گلکسی S7 اج سامسونگ هم این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - شماره را در پشت بدنه‌اش دارد. در گوشی‌های قدیمی‌تر هم می‌توانید شماره IMEI را زیر محفظه قرار گرفتن باتری بیابید.

چک کردن شماره IMEI در صورت دزدیده شدن گوشی

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان

اگر گوشی‌تان به سرقت رفت و دیگر به آن دسترسی نداشتید، همچنان می‌توانید شماره IMEI آن را بدست بیاورید. این شماره را معمولا به شکل برچسب پشت جعبه گوشی‌ می‌چسبانند.

بنابراین هر زمان که گوشی خریدید، هرگز جعبه آن را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - دور نیندازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone