🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  4. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  5. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41471.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

با WatchOS 4.1، استریم مخابراتی موسیقی و رادیو به اپل واچ سری 3 می آید

اپل به تازگی نسخه بتای WatchOS 4.1 را عرضه کرده که بهبودهای قابل توجهی در اپل واچ سری 3 به وجود می آورد. یکی از قابلیت های تازه ای که این نسخه از سیستم عامل ...

اپل به تازگی نسخه بتای WatchOS 4.1 را عرضه کرده که بهبودهای قابل توجهی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - در اپل واچ سری 3 به وجود می آورد. یکی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - از قابلیت های تازه ای که این نسخه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - از سیستم عامل WatchOS در ماه اکتبر به ساعت هوشمند اپل می آورد، استریم مخابراتی موسیقی است که همین حالا در نسخه بتا هم قابل دسترسی است.

در لیست تغییرات این به روزرسانی نوشته شده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - که کاربران می توانند هر موزیکی را از کتابخانه iCloud Music یا سرویس Apple - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - Music استریم کنند که قطعاً ویژگی مهمی برای بسیاری از خریداران دستگاه به شمار می آید.

گذشته از استریم مخابراتی موسیقی، بتای WatchOS 4.1 اپلیکیشن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - Radio را نیز به اپل واچ اضافه می کند که به کمک آن، کاربر می تواند به صورت زنده به ایستگاه رادیویی Beats 1 یا هر ایستگاه رادیویی دیگری در اپل موزیک، هنگامی که از موبایل یا شبکه وای فای به دور است گوش بسپارد.

و در نهایت، قابلیت دیگر WatchOS 4.1، تبدیل سیری به یک دی جی شخصی است؛ در واقع کافی است مچ دستتان را به دهان تان نزدیک کنید و از سیری بخواهید که هر ژانری از موسیقی را پخش کند. در حال حاضر انتظار می رود نسخه نهایی WatchOS 4.1 طی ماه آتی میلادی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بویین زهرا استان زنجان - در دسترس تمام کاربران اپل واچ سری 3 قرار گیرد؛ درست همانطور که اپل پیشتر وعده اش را داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone