🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  4. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41476.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کت هوشمند لیوایز به زودی وارد بازار می شود [تماشا کنید]

بیش از یک سال از معرفی کت هوشمند لیوایز و دو سال از نمایش اولیه آن می گذرد و ممکن است بسیاری آن را فراموش کرده باشند اما حالا تاریخ عرضه این محصول منحصربفرد مشخص ...

بیش از یک سال از معرفی کت هوشمند لیوایز و دو سال از نمایش اولیه آن می گذرد و ممکن است بسیاری آن را فراموش کرده باشند اما حالا - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تاریخ عرضه این محصول منحصربفرد مشخص شده است.

این کت که «Commuter Trucker» نام دارد به صورت ویژه برای افزایش ایمنی دوچرخه سواران طراحی شده اما - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ممکن است نظر طرفداران کت های جین یا علاقمندان فناوری را نیز جلب کند.  تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلانبر اساس گزارش های مختلف Commuter Trucker مثل دیگر محصولات برند لیوایز راحت و زیبا بوده و امکان کنترل اپلیکیشن های مختلفی را فراهم می کند.

قطعه بلوتوثی که به دکمه سر آستین متصل می شود امکان برقراری ارتباط بین کت و موبایل هوشمند را فراهم می کند. پس برقراری ارتباط می توانید با کشیدن دست به سمت بالا و پایین سرآستین یا وارد کردن ضربه به آن، فرمان های مختلفی از قبیل کم و زیاد کردن صدای موسیقی، پاسخ به تماس ورودی و غیره را انجام دهید.تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

این لباس هوشمند پس از پوشیدن به صورت خودکار روشن شده و پس - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از اتصال به موبایل می تواند پیام های دریافتی را از طریق اسپیکر اسمارت فون یا هدفون بخواند. تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

علاوه بر این با مشخص کردن یک آدرس از طریق اپلیکیشن گوگل مپ می تواند - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شما را تا رسیدن به مقصد به صورت صوتی راهنمایی کند.

Commuter Trucker از دو روز دیگر در چند بوتیک محدود و از دوشنبه هفته آینده در برخی فروشگاه های لیوایز و سایت levi.com به قیمت 350 دلار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گرایش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** جارو برقی ناسیونال 2400 شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی آستانه اشرفیه گیلان رجایی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone