🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  2. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  4. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41477.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ تنها 100 هزار واحد از موبایل تاشوی Galaxy X تولید خواهد کرد

سامسونگ به آرامی مشغول آماده سازی شرایط برای عرضه نخستین موبایل هوشمند تاشوی خود تحت عنوان Galaxy X در سال 2018 میلادی است. این موبایل که تا به امروز شایعات زیادی درباره اش شنیدیم، حقیقی ...

سامسونگ به آرامی مشغول آماده سازی شرایط برای عرضه نخستین موبایل هوشمند تاشوی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خود - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تحت عنوان Galaxy X در سال 2018 میلادی است. این موبایل که تا به امروز شایعات زیادی درباره اش شنیدیم، حقیقی بوده و اخیراً جواز رگولاتوری های مختلف را در کره جنوبی دریافت کرده است. Galaxy X که با شماره مدل SM-G888N0 شناخته می شود، احتمالاً پیش از نمایشگاه CES سال آتی در لاس وگاس معرفی می شود.

معرفی دستگاه در CES 2018 منطقی به نظر می رسد زیرا رویداد MWC بارسلونا معمولاً میزبان پرچمداران جدید سامسونگ است. بنابراین با توجه به اینکه رویداد MWC به موبایل های گلکسی اس 9 اختصاص دارد و نمایشگاه IFA برلین به موبایل جدید سری نوت و ضمناً سامسونگ نمی خواهد توجه رسانه ها را از روی پرچمداران سری اس یا نوت بردارد، CES 2018 بهترین فرصت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برای رونمایی از Galaxy X است.

بنابراین - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نباید تعجب کرد اگر Galaxy X در هفته نخست سال جدید میلادی روانه بازار شود. بنابر گفته منابع کره ای، Galaxy X - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مدلی محدود خواهد بود و تنها 100 هزار واحد از آن به بازار تزریق می شود.

انتظار می رود که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر علی آباد کتول استان گلستان - Galaxy X تنها در کره جنوبی عرضه شود و سامسونگ می خواهد به بررسی میزان تمایل مشتریان به موبایل های تاشو بپردازد. بسته به به میزان موفقیت این نسخه محدود در کره جنوبی، احتمال دارد عرضه جهانی دستگاه در سال 2019 انجام گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone