🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  2. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41473.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مارک زاکربرگ از سخنان خود پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پشیمان است

طی ماه نوامبر گذشته مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک طی سخنانی گفت: «شخصاً فکر می کنم ایده تاثیرگذاری اخبار کذب در فیسبوک روی انتخابات به هر نحو، که محتویات بسیار اندکی بوده اند، ایده ای بسیار ...

طی ماه نوامبر گذشته مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک طی سخنانی گفت: «شخصاً فکر می کنم ایده تاثیرگذاری اخبار کذب در فیسبوک روی انتخابات به هر نحو، که محتویات بسیار اندکی بوده اند، ایده ای بسیار دیوانه وار است.»

حالا با - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گذشت نزدیک به یک سال و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پس از انتشار شواهدی که نشان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می دهد کمپین های روسی گوناگون، در تلاش برای تاثیرگذاری بر انتخابات بوده و رای دهندگان را به اشتباه انداخته اند و نیز اخطار اوباما به مارک زاکربرگ درباره این موضوع، مدیرعامل فیسبوک حالا لحن خود را تغییر داده و به معذرت خواهی درباره بیانیه پیشین خود پرداخته است.

زاکربرگ اخیراً به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اتهامی از سوی دونالد ترامپ مبنی بر این که «فیسبوک همیشه بر ضد ترامپ بوده است» پاسخ داده و گفته است کمپانی اش، امیدوار است صدایی برای تمام مردم باشد. با وجود تمام سخنان پیشین مبنی بر عدم تاثیرگذاری گسترده فیسبوک بر انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا، زاکربرگ در بیانیه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تازه خود می گوید:

بعد از انتخابات، من نظری دادم و گفتم که ایده انتشار اطلاعات غلط در فیسبوک و به تبع آن، تغییر نتیجه انتخابات ایده ای دیوانه وار است. دیوانه وار خواندن این موضوع، سهل انگارانه بود و من پشیمان هستم. این موضوع مهم تر از آن است که کوچک انگاشته - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شود. اما اطلاعاتی که در اختیار داریم همواره نشان داده که تاثیر گسترده ما -از صدا بخشیدن به مردم تا توانایی کاندیداها برای ارتباط مستقیم و جمع آوری رای میلیون ها نفر- نقشی بسیار بزرگ در این انتخابات ایفا کرده است.

ما به توسعه جامعه ای - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای تمام مردم ادامه خواهیم داد. ما به نوبه خود در برابر تلاش - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای اشاعه اطلاعات غلط و تخریب انتخابات خواهیم ایستاد. ما به تلاش ادامه خواهیم داد تا از یکپارچگی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - انتخابات آزاد و عادلانه در سراسر جهان مطمئن شویم و مطمئن شویم جامعه ما، پلتفرمی برای تمام ایده ها و نیروبخش دموکراسی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone