🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41475.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دستکاری ژنتیکی گندم برای بی خطر سازی مصرف آن توسط بیماران مبتلا به سلیاک

بیماری «سِلیاک» (celiac) یا آنتروپاتی حساس به گلوتن بیماری ای است که مبتلایان به آن به دلیل وجود یک نقص ژنتیکی قادر به استفاده از گندم یا سایر محصولات مبتنی بر آن نیستند، چرا که ...

بیماری «سِلیاک» (celiac) یا آنتروپاتی حساس به گلوتن بیماری ای است که مبتلایان به آن به دلیل وجود یک نقص ژنتیکی قادر به استفاده از گندم یا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - سایر محصولات مبتنی بر آن نیستند، چرا که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - ماده گلوتن موجود در آنها می تواند سبب تخریب پرزهای روده و سوء جذب مواد غذایی شود. حال محققین دریافته اند که می توان با دستکاری ژنتیک بذر گندم این ماده غذایی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - بسیار مهم را به سبد غذایی بیماران مبتلا به سلیاک بازگرداند.

عامل اصلی این بیماری حساسیت مخرب - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - سیستم ایمنی بدن به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - ماده گلوتن است

طبق بررسی های انجام گرفته از هر ۱۰۰ نفر مردم دنیا یک نفر گرفتار بیماری سلیاک است که این رقم قابل توجهی از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. به خصوص که هنوز هیچ درمان قطعی برای آن یافت نشده است و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - مبتلایان به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - این بیماری ناچارند استفاده از معمول ترین خوراکی جهان یعنی نان را کنار بگذارند.

حال دانشمندان موسسه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - «کشاورزی پایدار» در کشور اسپانیا موفق به معرفی گونه جدیدی از گندم دستکاری شده ژنتیکی شده اند که می تواند واکنش های ناخوشایند سیستم ایمنی بدن بیماران مورد بحث به گلوتن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

مشکل اصلی در این بیماری پروتئینی با - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - نام «گلیادین» (gliadin) است که در ترکیب گلوتن وجود دارد. داشمندان طی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - این پروژه تحقیقاتی موفق شدند ۳۵ ژن مختلف که در تولید پروتئین مذکور در دانه های گندم دخالت داشتند را شناسایی کرده و از توالی ژنی این گیاه خارج سازند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان

گندم اصلاح شده مورد اشاره هنوز به تولید انبوه نرسیده، اما دانشمندان توانسته اند مقداری از آن را در محیط آزمایشگاهی کشت داده و حتی از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - آرد کردن گندم به دست آمده یک قرص نان تولید نمایند. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - محققین اسپانیایی امیدوارند بتوانند با کمک این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - روش، به متد تولید سایر غذاهای فاقد گلوتن نیز دست بیابند.

روش دستکاری ژنتیک محصولات غذایی البته موافقین و مخالفین زیادی دارد. به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - لطف علم ژنتیک حالا بذرهای تراریخته ای تولید می شوند که در برابر آفات و شرایط دشوار مقاوم ترند و محصول بیشتری را تولید می کنند، اما از آن طرف هستند دانشمندان زیادی که این گونه دستکاری ها را برای سلامتی نسل بشر در آینده مضر و خطرناک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندرترکمن استان گلستان - می دانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone