🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  2. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  3. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40343.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کاریابی‌های مجازی یا پلتفرم‌های استخدامی، کدام یک کمکی به حل معضل بیکاری می‌کنند؟

بر اساس گزارش سرشماری سال گذشته ایران نیمی از جمعیت کشورمان علی رغم داشتن توانایی شاغل نیستند. همین مسئله منجر شده که بسیاری از جوانان کشور به هر طریقی دنبال شغل باشند و کاریابی‌ها از ...

بر اساس گزارش سرشماری سال گذشته ایران نیمی از جمعیت کشورمان علی رغم داشتن توانایی شاغل نیستند. همین مسئله منجر شده که بسیاری از جوانان کشور به هر طریقی دنبال شغل باشند و کاریابی‌ها از زمان‌های قدیم محلی برای راه‌حل مشکل بیکاری به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حساب می‌آمدند. در زمینه اشتغال عصر دیروز 7 آذرماه، رییس جمهوری نیز در صحبت‌های خود به ایجاد 50 هزار شغل توسط وزارت ارتباطات اشاره کرد، این موضوع نشان می‌دهد با کمک فناوری می‌توان تا چه حد ایجاد شغل کرد.

بیش از 95 درصد کاریابی‌های مجازی غیرقانونی هستند

بازار سنتی کاریابی هم مثل همه تجارت‌ها دگرگون شده و حالتی مدرن به خود گرفته به طوری که کاریابی‌های آنلاین امروزه به وفور در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فضای مجازی دیده می‌شود، اما رئیس کانون کاریابی های کشور، «بابک هاشمی پور»، خبر از غیرقانونی بودن بیش از 95درصد آنها را می‌دهد و می‌گوید: «متأسفانه اخیراً‌ شاهد گسترس قارچ گونه کاریابی‌های مجازی هستیم که 99 درصد آنها کلاه بردار و غیر قانونی هستند.»

کاریابی‌‌های مجازی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از کارجوها هزینه دریافت می‌کنند.

در این بین اما شک و - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شبهه‌ای که به وجود می‌آید تعریف و ماهیت اساس یک کاریابی آنلاین است، چرا که سایت‌های زیادی به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - منظور یافتن - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شغل در وب هستند که امروزه به این کار مشغول هستند و حتی برندهای مطرح ایرانی با آنها نیز همکاری می‌کنند.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

ماهیت کار پلتفرم‌های استخدامی با کاریابی‌های آنلاین تفاوت دارد.

«محمدرضا خانی» مدیرعامل و موسس یکی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از این وبسایت‌ها با نام جابینجاست. او - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تفاوت زیادی بین ماهیت کار خودشان و کاریابی‌های مجازی را که هاشمی پور به آنها اشاره داشته می‌داند و کاریابی را جایی تعریف می‌کند - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که در ازای  دریافت مبلغی پول (به شیوه‌های مختلف) برای فرد شغل مناسبش را پیدا می‌کند.

این درحالیست که پلتفرم استخدامی آنها صرفا اطلاع‌رسانی فرصت‌های شغلی را به کارجویان مرتبط و ایجاد ارتباط صحیح بین کارجو و کارفرما را در دستور کار خود قرار داده‌اند. او به دیجیاتو می‌گوید:

«ساخت رزومه استاندارد و همچنین ایمیل‌های خبرنامه‌ای و از همه مهم‌تر HR Branding از دیگر حیطه کار سایت‌هایی مثل ماست که همه این‌ها باعث می‌شود ماهیت ما با کاریابی‌های آنلاین کاملا متفاوت باشد. بستر سایت‌های پلتفرم استخدامی باعث می‌شود که کارجویان به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کارفرماها متصل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شوند و کارفرماها نیز می‌توانند با مدیریت پنل شخصی خود از بین افراد متقاضی شغل، افرادی را که البته مایل به همکاری با - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آنها هستند، پیدا کنند.»

او به ترتیب افراد لیسانس، فوق لیسانس و دیپلم و سایر موارد را بیشترین کاربران این سایت‌ می‌داند و می‌گوید:

«پلتفرم‌های استخدامی مهمترین - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نقش را در ایجاد ارتباط بین کارجو و کارفرما ایفا میکنند و پیشرفت‌ کارایی آنها - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - باعث شده که بنگاه‌های ناکارآمد تجارت شغل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به حاشیه برده شوند این سایت‌ها تاثیرات گوناگونی چون کمک به شفافیت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و کارایی پروسه جذب نیروی انسانی، کاهش هزینه‌های کوتاه مدت کارفرماها و کارجوها،باعث - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - افزایش راندمان برای شرکت‌ها و افزایش رضایت شغلی میان - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - متقضایان شغل می‌شود.

دولت برای جذب نیروی انسانی از متدهای پیچیده و ناکارامد مثل آزمون‌های استخدامی کشوری استفاده میکند در حالی که می‌تواند با حمایت از پلتفرم‌های - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - استخدامی قدمی به سوی مدرن شدن و راحت شدن فرایند استخدام بردارد چرا - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که این پلتفرم‌ها می‌توانند مکمل برنامه اشتغال و شغل‌آفرینی دولت باشند. شیوه انتخاب شغل مثل موارد دیگری چون خرید، - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تبلیغات، و حتی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گرفتن تاکسی در حال تغییر است. باید از این تغییر استقبال کرد و از آن به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - عنوان شتابدهندهای برای سر و سامان دادن به بازار کار استفاده کرد.»

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

وی معتقد است معضل بیکاری نباید تبدیل به فرصتی برای سودجویان در بازار کار شود و همچنین مردم نیز باید مطلع شوند که شغل با تخصص بدست می‌آید، نه پول و هزینه‌.

استیصال کارجویان راه را برای عده‌ای سودجو برای فعالیت غیرقانونی کاریابی‌های آنلاین هموار می‌سازد

«هادی محمدآبادی» نیز بازاریابی‌های آنلاینی که از مردم سواستفاده می‌کنند را - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حاصل پدیده استیصال جوانان - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در زمینه اشتغال می‌داند و معتقد است که پلتفرم‌های استخدامی می‌توانند این مشکلات را حل کنند. محمدآبادی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که خود موسس سایت «جاب ویژن» است به دیجیاتو می‌گوید:

پلتفرم‌های استخدامی می‌توانند خارج - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از بحث کارجوها به کارفرماها هم کمک کنند تا افراد حاذق‌تری را به استخدام شرکت خود در بیاورند. - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مسئله استخدام امر پیچیده‌ایست که دقت و ظرافت خود را می‌خواهد و برخی از شرکت‌ها نیرویی متخصص برای این کار را ندارند و در نتیجه پلتفرم‌ها به کمک آنها می‌آیند تا فرایند استخدام از صفر تا - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - صد توسط آنها برای این شرکت‌ها صورت بگیرد. برندهای مشهور و معتبر این روزها به دنبال افراد به روز و کارآمد هستند و طبیعتا نیروهای خود را به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جای کاریابی‌های آنلاین غیرمعتبر و یا جراید از پلتفرم‌های استخدامی پیدا می‌کنند.

عدم نظارت بر روی نحوه کاریابی‌های آنلاین باعث شده که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آنها آزادانه با کارجو هرگونه که می‌خواهند - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رفتار کنند

محمدآبادی باور دارد که بسیاری از کاریابی‌های آنلاین که در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قالب سایت و - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کانال تلگرامی و.... فعالیت می‌کنند - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نه مجوزی دارند و نه مدرکی که از همین رو گاها اتفاقات شنیعی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای کارجوها در راه پیدا کردن شغل می‌افتد. او حمایت دانشگاه شریف به عنوان برترین دانشگاه کشور را از جاب ویژن نکته‌ای مهم می‌داند - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و این امر را نتیجه اهمیت پلتفرم‌های استخدامی در کشور می‌داند:

«نمایشگاه‌های کاری که از سال 90 در دانشگاه شریف برگزار می‌شود با استقبال خوب کارجوها و کارفرماها مواجه شده و از همین رو همین - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بستر به صورت آنلاین و با - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - امکانات بهتر در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دسترس جوانان ایرانی قرار گرفته. استقبال ازاین نمایشگاه‌های کار فیزیکی به حدیست که اواخر زمستان امسال مشابه آن در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - محیطی بزرگتر یعنی پارک گفتگو برگزار می‌شود چرا که مسئله اشتغال جوانان باید از هر طریقی که شده حل شود و همچنین شرکت‌ها باید به نیروی متخصص مورد نیاز خود هرچه زودتر دست یابند. حل شدن این دو مشکل می‌تواند رشد اقتصادی کشور را بسیار بالا ببرد.»

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

فناوری می‌تواند جدا از ایجاد شغل، به نحوه استخدام هم کمک شایانی کند.

مشکل کار و اشتغال در همه زمان‌ها از بزرگترین معضل جوانان سرتاسر ایران بوده و بارها - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و بارها وعده درست شدن اوضاع به آنها داده شده است. کاریابی‌های آنلاین با سواستفاده از این مشکل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و مردمانی که به تنگنا رسیده‌اند، ضمن دریافت پول از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آنها عموما تعهدی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نسبت به آنها ندارند و شرایط را بدتر می‌سازند.

با ایجاد پلتفرم‌های استخدامی دست واسطه‌ها کوتاه شده و رابطه بین کارفرما و کارجو به شکل مستقیم و مدیریت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده صورت می‌پذیرد. شبکه‌های اجتماعی مثل لینکدین این روزها بین مردم جا باز کرده‌اند و پلتفرم‌های استخدامی بومی گوناگونی نیز آغاز به کار کرده‌اند. با این تفاسیر شاید بتوان امید داشت که با ورود دولت و حمایت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دولت از این بخش‌ها، قسمتی از معضل بیکاری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جوانان حل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone