🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12600.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سرویس «فروشگاه» اسنپ معرفی شد: ارسال کالا ظرف ۲ ساعت

اسنپ امروز از خدمت جدیدی به نام «فروشگاه» رونمایی کرد. اسنپ اعلام کرد که این سرویس قرار است با کمک فروشگاه‌های معتبر شهرها، امکان خرید آسان و دریافت سریع کالاها را برای کاربران این اپلیکیشن ...

اسنپ امروز از خدمت جدیدی به نام - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مرکزی استان مرکزی - «فروشگاه» رونمایی کرد. اسنپ اعلام - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مرکزی استان مرکزی - کرد که این سرویس قرار است با کمک فروشگاه‌های معتبر شهرها، امکان خرید آسان و دریافت سریع - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مرکزی استان مرکزی - کالاها را برای کاربران این اپلیکیشن ممکن کند.

آنطور - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مرکزی استان مرکزی - که اسنپ اعلام کرده، با استفاده از سرویس «فروشگاه» اسنپ می‌توانید ضمن دریافت تخفیف‌های ویژه نوروز از فروشگاه‌های بزرگ خرید کنید و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مرکزی استان مرکزی - سفارش خود را در کمتر از ۲ ساعت تحویل بگیرید. این سرویس با ایجاد ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان امکان سفارش و دریافت فوری کالا را فراهم می‌کند. سرویس «فروشگاه» در حال حاضر در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و شیراز در دسترس است و با کمک برندهایی نظیر سفیر، روژا، نشر افق - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مرکزی استان مرکزی - و غیره کار خود را آغاز کرده است.

در صورت تمایل به استفاده از «فروشگاه» اسنپ می‌توانید این اپلیکیشن را باز و گزینه «فروشگاه» را انتخاب کنید. کاربران تهرانی می‌توانند از سه دسته‌بندی «آرایشی و بهداشتی»، «فرهنگ و هنر» و «دیجیتال» محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. کاربران سایر شهرها هم به‌زودی به امکانات بیشتری در این فروشگاه دسترسی پیدا می‌کنند و حتی وعده داده شده که در آینده محصولات دیجیتالی به این فروشگاه اضافه می‌شود. اسنپ همچنین گفته که به‌زودی شهرهای بیشتری تحت پوشش سرویس «فروشگاه» قرار می‌گیرند.

ویژگی مهم «فروشگاه» اسنپ در مقایسه با سایر فروشگاه‌های آنلاین این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مرکزی استان مرکزی - است که با کمک آن می‌توانید در کمترین زمان سفارش‌های خود را ثبت و دریافت کنید. در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مرکزی استان مرکزی - حال حاضر، سرویس «فروشگاه» اسنپ، اجناس مورد نیاز شما را از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌های شهر تهیه می‌کند و در کمتر از ۲ ساعت به دست‌تان می‌رساند.

اسنپ همچنین اعلام کرده که با توجه به نزدیکی به ایام عید نوروز، سرویس فروشگاه از همین ابتدای فعالیت‌های خود تخفیف‌های ویژه‌ای را برای کاربران در نظر می‌گیرد. کاربران با بررسی بخش‌های مختلف فروشگاه اسنپ می‌توانند تخفیف‌های مدنظر خود را پیدا کنند و خریدها را با قیمت پایین‌تری انجام دهند.

با حضور فعال‌تر فروشگاه‌های اینترنتی مختلف از جمله اسنپ، دیوار، شیپور، تیمچه و البته دیجی‌کالا باید انتظار یک رقابت جانانه‌ را در حوزه فروش آنلاین داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آدرینا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
ای بابا! این شرکت تعمیرچی چرا اینقدر بی توجهی به مشتری داره؟ من تلویزیون فیلیپس ۵۵PUT8115 رو به این شرکت برای تعمیر دادم ولی هیچ اطلاعاتی درباره وضعیت تعمیر نگرفتم. حتی پاسخگویی به تلفن هم نمی‌کنند. من برای تماس با شرکت الو، زمان زیادی رو صرف کردم اما هیچ نتیجه‌ای نگرفتم. من بسیار ناراضیم و نمی‌توانم این شرکت را به دیگران پیشنهاد کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone