🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41212.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

هدست واقعیت مجازی بعدی اچ تی سی احتمالا در 23 آبان رونمایی خواهد شد

به گزارش یک وبلاگ تکنولوژی چینی، به نظر می رسد که شرکت تایوانی اچ تی سی قصد دارد در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) و در رویدادی موسوم به HTC Vive Developer Conference، از یک هدست ...

به گزارش یک وبلاگ تکنولوژی چینی، به نظر می رسد که شرکت تایوانی اچ تی سی قصد دارد در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در رویدادی موسوم به HTC Vive Developer Conference، از یک هدست واقعیت مجازی مستقل رونمایی به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - عمل آورد.

چندی پیش خبری منتشر شد که اچ تی سی برای ثبت پتنت این محصول جدید در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا، از نام - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تجاری Vive Focus استفاده کرده است. اما مطابق آخرین گزارشات، به نظر می رسد که شرکت تایوانی اخیرا در چین و برای همین محصول، عنوان Vive M را هم به ثبت رسانده که ممکن است در نهایت با همین نام روانه بازار شود. 

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

شایعات حاکی از آنند که هدست VR جدید اچ تی سی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام به عنوان قلب تپنده بوده و از تکنولوژی اختصاصی این شرکت برای ردیابی حرکات در شش محور استفاده خواهد کرد.

هدست واقعیت مجازی اچ تی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سی به عنوان یک دیوایس مستقل، دارای نمایشگر مختص به خود بوده و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ممکن است یک کنترلر حرکتی شبیه به هدست دی دریم گوگل هم همراه با آن ارائه شود. Vive Focus (یا Vive M) بر خلاف HTC Vive برای پردازش محتوای واقعیت مجازی به رایانه وابسته نیست، و پیش بینی می شود که از هر دو پلتفرم واقعیت مجازی VivePort اچ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تی سی و Daydream گوگل پشتیبانی به عمل بیاورد.

همچنین اگر از طرفداران بازی های واقعیت مجازی هستید، باید بدانید که به گفته راکستار گیمز بازی L.A. Noire: The VR Case Files همزمان با برگزاری رویداد HTC Vive Developer Conference برای هدست Vive منتشر می شود. با این اوصاف، چندان دور از انتظار نیست که در کنار Vive شاهد انتشار این بازی برای هدست جدید نیز باشیم.

اچ تی سی هنوز در مورد قیمت این هدست - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - VR جدید صبحتی به میان نیاورده، اما با توجه به نمایشگر مستقل در آن با اطمینان می توان گفت که قیمت این دستگاه به طور - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قابل ملاحظه ای نسبت به هدست Vive هفتصد دلاری بیشتر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone