🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21478.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ترامپ خواستار محروم کردن مایکروسافت از قراردادهای دولتی شد

در پی انصراف مایکروسافت از ارائه فناوری‌های تشخیص چهره به پلیس آمریکا، احتمال کنار گذاشتن این شرک از قراردادهای دولتی بالا گرفته است. مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد تا زمانی که قانونی جامع درباره نحوه استفاده ...

در پی انصراف مایکروسافت از ارائه فناوری‌های - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تشخیص چهره به پلیس آمریکا، احتمال کنار گذاشتن این - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شرک از قراردادهای - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دولتی بالا گرفته است.

مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد تا زمانی که قانونی جامع درباره نحوه استفاده از فناوری تشخیص چهره با حفظ حقوق شهروندان به تصویب نرسد از فروش این فناوری به پلیس آمریکا خودداری خواهد کرد. کمپانی ردموندی این تصمیم را به دنبال فشار گروهی از کارکنان - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شرکت اتخاذ کرد که در یک گروه فیسبوکی خواستار لغو قراردادها با آژانس‌های مجری قانون و حمایت از جنبش «جان سیاه‌پوستان مهم است» شده بودند.

ظاهرا این تصمیم به مذاق دولت آمریکا خوش نیامده چرا که دونالد ترامپ، رییس - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جمهور ایالات متحده توییتی از «ریچارد گرینل»، سفیر سابق آمریکا در آلمان و - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سرپرست سازمان اطلاعات ملی را بازنشر کرده که در آن به لزوم کنار گذاشتن مایکروسافت از پروژه‌های ملی تاکید شده:

«آنها باید از قراردادهای دولتی محروم شوند. خودداری از فروش فناوری به اداره پلیس نباید بدون عواقب باقی بماند.»

تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

گرینل در این توییت مستقیما ترامپ را مورد خطاب قرار داده و بازنشر آن از سوی رییس - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جمهور نشان دهنده موافقت وی با این دیدگاه است.

همکاری مایکروسافت با پلیس در زمینه فناوری های هوشمند پدیده تازه‌ای نیست اما نارضایتی‌ها از رفتار پلیس - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پس از انتشار تصاویر مرگ «جرج فلوید» به بالاترین حد رسیده. ظاهرا همین مساله - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - باعث شده علاوه بر مایکروسافت آمازون استفاده پلیس از تکنولوژی شناسایی چهره این شرکت را برای یکسال - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ممنوع کرده و IBM هم به کلی از خیر توسعه و فروش - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این فناوری‌ها بگذرد.

هرچند - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت بخش عمده‌ای از درآمد خود را مدیون - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مشتری ها خصوصی است اما با سازمان‌های دولتی هم همکاری گسترده‌ای دارد که واضح‌ترین آنها پروژه ۱۰ میلیارد دلاری JEDI - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سرویس های پردازش - تعمیرات لباسشویی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ابری پنتاگون است. در صورت کنار گذاشته شدن ردموندی‌ها از مناقصه‌های دولتی این شرکت با زیان هنگفتی مواجه خواهد شد اما در صورت عملی شدن تصمیم ترامپ بعید است به سادگی هم تسلیم آن شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone