🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11507.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

دنیات رو کشف کن؛ تغییر شعار هویتی فلایتیو چگونه اتفاق افتاد؟

کارشناس برندینگ فلایتیو در گفتگو با دیجیاتو از چرایی تغییر تگ لاین این استارتاپ پس از چندین سال فعالیت می‌گوید؛ به گفته او این تغییر تگ‌لاین برای فلایتیو باید رخ می‌داده تا بتواند پیام جدید ...

کارشناس برندینگ فلایتیو در گفتگو با دیجیاتو از چرایی تغییر تگ لاین این استارتاپ پس از چندین سال فعالیت می‌گوید؛ به گفته او این تغییر تگ‌لاین برای فلایتیو باید رخ می‌داده تا بتواند پیام جدید خود را به مخاطبان این استارتاپ برساند.

«کیا آقاطاهری» کارشناس برندینگ این مجموعه در گفتگو با دیجیاتو درباره چرایی انتخاب این شعار و اهدافی که پشت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - آن بوده بیشتر توضیح می‌دهد.

دیجیاتو: چطور به چنین تگ‌لاینی رسیدید و فکر می‌کنید این تگ‌لاین چه پیامی برای مشتریان قدیمی و جدید فلایتیو دارد؟

کیا آقاطاهری: «در بحث انتخاب - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - و ساخت تگ‌لاین ما از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - متد «کهن الگوی برند» استفاده کردیم. به این صورت که آمدیم و با هم‌بنیان‌گذاران و مدیران میانی فلایتیو در دپارتمان‌های مختلف مصاحبه‌های عمقی انجام دادیم و بر اساس ۱۲ کهن الگوی برند که در دنیا هم مرسوم است، متوجه شدیم که کهن الگوی برند فلایتیو Explorer یا همان «کاشف» است. در واقع ما مثل جیپ و نشنال جئوگرافیک یک برند کاشف هستیم. در ادامه آمدیم و گفتیم اگر بخواهیم این کهن الگو را در قالب عبارتی بیان کنیم که تمامی جنبه‌های درونی و بیرونی برندمان را پوشش بدهد، این عبارت باید «دنیات رو کشف کن» باشد.

پیامی که این تگ‌لاین برای مشتریان قدیمی ما دارد، این است که ما چیز جدیدی را به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - برند فلایتیو - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - اضافه نکردیم بلکه تگ‌لاین جدید را پیدا کردیم. در نتیجه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - چون این تگ‌لاین با فعالیت‌های ارتباطی که قبلا انجام دادیم سازگاری دارد، فکر می‌کنیم مشتریان قدیمی ما هم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - خواه ناخواه با این پیام همگام باشند و تغییر عمده‌ای احساس نکنند. در مورد مشتریان جدید هم ما با سنجه هایی که برای سنجش میزان آگاهی از برند (Brand Awareness) در اختیار داریم، مثل Top of Mind و ... - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - طی ماه‌های آینده بازخورد این افراد در مورد تگ‌لاین جدیدمان را بررسی خواهیم کرد.»

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان
کیا آقاطاهری کارشناس برندینگ فلایتیو.

در تگ‌لاین جدید به طور خاص از عبارت «دنیات رو کشف کن» استفاده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - کردید. آیا این موضوع به مفهوم خاصی اشاره می‌کند؟

کیا آقاطاهری: «سوالی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - که ممکن است پیش بیاید این است که چرا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - ما در تگ‌لاین جدید از عبارت «دنیات رو کشف کن» استفاده کردیم و «دنیا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - رو کشف کن» را به کار نبردیم؟ جوهره یا DNA برند فلایتیو سفر به معنای عام کلمه است. یعنی سفر برای ما فقط رفتن از جایی به جای دیگر نیست، بلکه به غیر از سفر بیرونی سفر درونی و کشف دنیای درون و ارتقای شخصی افراد را هم مد نظر داریم. به این دلیل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - بود که از «دنیات رو کشف کن» استفاده کردیم.»

فلایتیو امسال بزرگترین جذب سرمایه را در میان استارتاپ‌های گردشگری داشت. این موضوع روی تغییر تگ لاین شما تأثیر گذاشت؟

کیا آقاطاهری: «فلایتیو از ابتدای شروع کارش در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - سال ۹۴ با سه نفر هم بنیان گذار، تا امروز که یک سازمان ۱۴۰ نفری شده به روش بوت استرپ رشد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - ارگانیک تجربه کرده. ما به مدت چهار سال بدون جذب سرمایه و فقط از طریق کشف کردن توانستیم رشد ارگانیک و طبیعی را تجربه کنیم. اما در سال ۹۸ اولین جذب سرمایه را داشتیم و حالا اخیرا جذب سرمایه دوم هم اتفاق افتاده که بسیار بزرگ بوده است. من این موضوع را در امتداد آن روحیه کشف کردن که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - جوهره و DNA این استارتاپ است احساس می‌‌کنم.»

شما چند وقت پیش هم لوگوی برندتان را عوض کردید و هم تغییر و تحولی در فعالیت شبکه‌های اجتماعی‌تان انجام دادید. الان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - هم که تگ‌لاین عوض شده. به نظرتان این حجم از تغییرات پشت سر هم برای برندتان خطرناک نیستند یا بالعکس، فکر می‌کنید لازم هستند؟

کیا آقاطاهری: «ما در یک بازار به شدت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - رقابتی هستیم. گزارشی که تریبون به عنوان پلتفرم رپورتاژهای آگهی ایرانی منتشر کرده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - نشان می‌دهد که «خرید بلیت هواپیما» دومین کلیدواژه رقابتی SEO در ایران است. در بازاری هم که به شدت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - رقابتی است، همه در وهله اول به سراغ مسئله قیمت می‌روند. اما ما برای آنکه از این حوزه خارج شویم و رقابت را ببریم به سمت کیفیت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - محصول‌مان، به برندسازی روی آوردیم. در گذشته برندسازی فقط روی طراحی هویت بصری استوار بود، اما امروز برندسازی یک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - تجربه است که ما به مشتریان‌مان ارائه می‌کنیم.

ما در وهله اول و از ابتدا این انتقال تجربه را به طریق بصری انجام دادیم، اما در ادامه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - آمدیم و جنبه‌های مفهومی و همچنین کیفیت محصول و پشتیبانی را با یک نخ نامرئی به برندسازی‌مان متصل کردیم تا وقتی کسی از ما بلیت هواپیما می‌خرد، بیشتر از بحث قیمت ذهنش برود به این سمت که دارد از ما - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - یک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - تجربه سفر خریداری می‌کند. بنابراین اگر سایر بازیگران صنعت هم به این سمت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - حرکت بکنند دیگر رقابت از بحث قیمت خارج شده و به سمتی می‌رود که کدام برند، تجربه سفر بهتری برای مشتریان خود - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - ارائه می‌کند. از این بابت ما نسبت به تغییراتی که انجام دادیم نگرانی خاصی نداریم.»

به نظرتان شعار دنیات رو کشف کن با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی، چقدر با شرایط مردم هم‌خوانی دارد؟ طبیعتا دنیاگردی در این اوضاع برای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - خیلی‌ها ممکن نیست.

کیا آقاطاهری: «متوجه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - دغدغه‌ای که دارید هستم. ما پیش از شدت گرفتن این وضعیت اقتصادی وخیم، و زمانی که فلایتیو با تمرکز بر فروش بلیت هواپیمای خارجی تأسیس شد هم باید تگ‌لاینی را انتخاب می‌کردیم که به محور فعالیت‌های فلایتیو که توریسم خارجی است اشاره کند. از طرف دیگر اگر تگ‌لاین ما «دنیا رو کشف کن» بود و به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - کشف درونی اشاره نداشت، انتقاد شما به انتخاب این تگ‌لاین وارد بود. اما ما اعتقاد داریم که حتی با شناخت بهتر خودمان می‌توانیم یک سفر درونی خوب هم داشته باشیم، همانطور که در اشعار و ادبیات فارسی هم به این موضوع اشارات زیادی شده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - است. بنابراین فکر می‌کنم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - تگ‌لاین فعلی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - کاملا با مفهومی که به دنبالش هستیم هم راستا و همسو است.»

آینده فلایتیو را در پساکرونا چطور می‌بینید؟ چه اهدافی را در نظر گرفتید و تصور می‌کنید به تمامی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - این اهداف می‌رسید؟

کیا آقاطاهری: «با توجه به این حجم از اعمال محدودیت برای سفر در این روزهای کرونایی، ما پیش‌بینی می‌کنیم که بعد از برداشته شدن این محدودیت‌ها، مثل آبی که از پشت سد رها شده باشد، تقاضا برای سفر به شدت افزایش پیدا می‌کند. از طرف دیگر ما با رویکردهای تکنولوژیکی که داریم در فلایتیو پیاده می‌‌کنیم، مثلا مباحث هوش مصنوعی، تصور - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - می‌کنیم که بتوانیم با خدمات متنوع‌تر و در کلاس جهانی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماسال استان گیلان - وارد دوران پساکرونا شویم که هم بتوانیم تکنولوژیک‌تر از گذشته خدمت‌رسانی کنیم و هم جنبه‌هایی مثل سفر مسئولانه و پایدار و بهداشتی که در آن‌ها انسان‌ها به محیط زیست آسیب نمی‌زنند را تقویت کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لچک نوشته شده درتاریخ 1402/05/03
شرکت شما آیا گلستان ماسال هم سرویس دهی داره
پاسخ: بله در گلستان شهر ماسال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone