🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22893.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ولوکوپتر مسیرهای تاکسی هوایی را در جنوب شرقی آسیا آزمایش می‌کند

استارتاپ هوانوردی ولوکوپتر (Volocopter) در همکاری با اپلیکیشن درخواست تاکسی گرب (Grab)، تاکسی هوایی را در جنوب شرقی آسیا آزمایش می کند. این دو شرکت با امضای یادداشت تفاهم به دنبال یافتن مناسب ترین شهرها ...

استارتاپ هوانوردی ولوکوپتر (Volocopter) در همکاری با اپلیکیشن درخواست تاکسی گرب (Grab)، تاکسی هوایی را در جنوب شرقی آسیا آزمایش می کند.

این دو شرکت با امضای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان - یادداشت تفاهم به دنبال یافتن مناسب ترین شهرها و مسیرها برای تاکسی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان - های - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان - هوایی، ارزیابی بهترین موارد استفاده برای تاکسی هوایی و همچنین امکان آزمایش پروازهای مشترک - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان - در شهرهای جنوب شرقی آسیا هستند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان

ولوکوپتر به تازگی هواپیمای الکتریکی خود را در یک کنفرانس فناوری در سنگاپور به معرض نمایش گذاشت و از نمونه اولیه پایانه تاکسی هوایی خود به نام «ولوپورت» (VoloPort) رونمایی کرد. این پایانه آینده شهر پرجمعیتی را به تصویر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان - می کشد که در آن هواپیماهای عمودپرواز (VTOL) الکتریکی از پشت بام - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان - منازل به هوا بلند می شوند.

«ولوکوپتر 2X» هواپیمای الکتریکی کوچک و تخم مرغ شکل استارتاپ مورد بحث است که 18 روتور دارد. این هواپیما در واقع یک تاکسی هوایی بوده و هدف از تولید آن حمل تنها یک سرنشین در شهرهای پرجمعیت و پرازدحام و در زمان بسته شدن خیابان هاست.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان

شرکت ولوکوپتر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان - قصد دارد به جای حمل تعداد زیادی سرنشین و تبدیل شدن به فرودگاه، روی سفرهای نقطه به نقطه محلی تمرکز کند. این شرکت سفرهای تجاری را از سال 2022 آغاز کرده و مسافران را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان - از یک پایانه ولوپورت به پایانه دیگر حمل خواهد کرد.

این شرکت قصد دارد تا سال 2035 ده ها پایانه ولوپورت با گنجایش حمل روزانه 10 هزار مسافر را در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان - سرتاسر سنگاپور احداث کند. هدف نهایی، فرود هواپیمای X2 بدون نیاز به تجهیزات مخصوص در پارکینگ هاست تا مسافر به مقاصدی همچون سینما حمل شود.

همکاری ولوکوپتر با گرب نشان می دهد که این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان - استارتاپ آلمانی به منطقه آسیای شرقی به عنوان سکوی پرتاب تاکسی های هوایی نگاه می - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان - کند. شرکت گرب که مقر اصلی آن در کشور سنگاپور واقع شده در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هرسین استان کردستان - کشورهای مالزی، اندونزی، فیلیپین، ویتنام، تایلند، میانمار، کامبوج و ژاپن فعالیت می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone