🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40946.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل به زودی در سرویس Earth وضعیت آلودگی هوا را هم به نمایش می گذارد

گوگل در پروژه جدید خود خواستار آن است که توجهات بیشتری را به اهمیت حفاظت از محیط زیست جلب کند. مطابق آخرین گزارشات، گوگل در پروژه ای مشترک با Aclima که یک شرکت فعال در ...

گوگل در پروژه جدید خود خواستار آن است که توجهات بیشتری را به اهمیت حفاظت از محیط زیست جلب کند. مطابق آخرین گزارشات، گوگل در پروژه ای مشترک با Aclima که یک شرکت فعال در حوزه تکنولوژی های زیستی است، در حال حاضر روی تهیه نقشه های آلودگی هوا از ایالت کالیفرنیای آمریکا کار می کند تا بتواند این نتایج را با کلیه کاربران در پلتفرم گوگل ارث به اشتراک بگذارد.

گفتنی است که گوگل و آکلیما در تهیه این نقشه ها از ماشین های گوگل استریت ویو استفاده کرده اند و تا کنون موفق شده اند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - که با 4000 ساعت تصویربرداری، بیش از 100 هزار مایل از مساحت ایالت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - کالیفرنیا را پوشش بدهند.

Karin Tucen-Bettman، مدیر برنامه توسعه گوگل ارث بر این باور است که دانشمندان و متخصصین سنجش کیفیت هوا می توانند از این اطلاعات برای ارائه راهکارهایی جهت پیشگیری از آلودگی به دولت و سازمان های حفاظت از محیط زیست استفاده نمایند.

گوگل و آکلیما تا امروز بیش از یک میلیارد داده کاربردی از وضعیت هوای نقاط مختلف کالیفرنیا جمع آوری کرده اند که متخصصان هواشناسی با - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - پر کردن یک فرم آنلاین می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند.

البته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - لازم به ذکر است که این اولین اقدام غول مانتین ویو در راستای تهیه نقشه از آلودگی های هوا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیست. گوگل سال گذشته در همکاری با دانشگاه تگزاس و سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا اقدام به تهیه نقشه هایی تعاملی کرد که آلودگی های هوایی شهر اوکلند را به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - نمایش می گذاشتند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone