🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33843.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

یاهو کلیه سرویس‌های خود را در قالب یک اپلیکیشن واحد منتشر کرد

حتما می‌دانید که یاهو برای سرویس‌های مختلف خود اپ‌های جداگانه دارد؛ محصولاتی مثل Mail، Search، Newsroom، Weather، Finance و ... که تا امروز می‌توانستید اپلیکیشن مستقل هر کدام را برای iOS و اندروید دانلود کنید. ...

حتما - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر همدان استان همدان - می‌دانید که یاهو برای سرویس‌های مختلف خود اپ‌های جداگانه دارد؛ محصولاتی مثل Mail، Search، Newsroom، Weather، Finance و ... که تا امروز می‌توانستید اپلیکیشن مستقل هر کدام را برای iOS و اندروید دانلود کنید.

اما حالا و در پی اقدامی هوشمندانه، یاهو تصمیم گرفته که تمامی این سرویس‌ها را در قالب یک اپلیکیشن واحد به شما ارائه کند. این اپ که به سادگی !Yahoo نام‌گذاری شده، برای کاربران اندروید منتشر گردیده و اطلاعات سفارشی‌سازی شده بیشتری نسبت به قبل در اختیارتان قرار می‌دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر همدان استان همدان

اپ جدید یاهو را باید - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر همدان استان همدان - چیزی شبیه به اپلیکیشن فعلی گوگل در نظر بگیرید. البته اشتباه نکنید، هیچ چیز دیگر نمی‌تواند یاهو را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر همدان استان همدان - به دورانی برگرداند که صفحه خانگی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر همدان استان همدان - بسیاری از کاربران اینترنت بود. با این وجود کمی که در اپلیکیشن جدید کار کنید، مطمئنا آن را ابزار مفید و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر همدان استان همدان - کارآمدی خواهید یافت.

تقریبا تمام سرویس‌های فعال یاهو را می‌توانید در این اپلیکیشن ببینید. بالای صفحه به پیش‌بینی وضعیت آب و هوا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر همدان استان همدان - اختصاص داده شده و در ادامه آن، اخبار داغ روز را مشاهده خواهید کرد. بعد از آن نوبت به سرویس ایمیل مشهور یاهو می‌رسد که اگر لوکیشن خود را فعال کرده باشید، ممکن است کدهای تخفیف رستوران‌ها و مغازه‌های اطراف هم به شما پیشنهاد شود.

پس از سرویس میل، نوبت به Yahoo Finance می‌رسد که برای پیگیری اخبار بورس و اوراق بهادار کاربرد دارد. اما در نهایت طالع‌بینی روزانه خود را مشاهده خواهید کرد که از دیرباز یکی از راهکارهای یاهو برای جلب مخاطبین و بیشتر نگه‌ داشتن آن‌ها در محیط وبسایت بوده است.

اپلیکیشن جدید یاهو حدود یازده مگابایت حجم دارد، اما به خاطر حجم نسبتا بالای تبادل اطلاعات در آن ممکن است فضای زیادی از حافظه گوشی شما اشغال کند. بنابراین پیش از دانلود و نصب اپلیکیشن حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

اپلیکیشن جامع یاهو برای اندروید را می‌توانید همین حالا از پلی‌استور دریافت کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر همدان استان همدان

!Yahoo

سازنده: Yahoo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone