🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25962.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

چرخ‌های کاوشگر مریخ 2020 برای اولین بار به چرخش درآمدند [تماشا کنید]

مهندسین ناسا برای اولین بار کاوشگر مریخ 2020 (Mars 2020) را به حرکت درآورند. این وسیله با عبور از روی موانع کوچک و جلو و عقب رفتن، «گواهینامه رانندگی» خود را دریافت کرد و برای ...

مهندسین ناسا برای اولین بار کاوشگر مریخ 2020 (Mars 2020) را به حرکت درآورند. این وسیله با عبور از روی موانع کوچک و جلو و عقب رفتن، «گواهینامه رانندگی» خود را دریافت کرد و برای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلستان استان گلستان - سفر به مریخ آماده شد.

آزمایش کاوشگر مریخ 2020 در آزمایشگاه پیش‌رانش جت (JPL) و با نظارت مهندسین ناسا انجام شد. کاوشگر مذکور در این آزمایش که 10 ساعت به طول انجامید، توانست با حرکت از روی موانع 90 سانتی متری و دور زدن، آزمایش را با موفقیت پشت سر بگذارد.

«ریچ ریبر» (Rich Rieber)، مهندس ارشد بخش سیستم های حرکتی ناسا با اشاره به اینکه کاوشگر مریخ 2020 سرانجام موفق به اخذ گواهینامه رانندگی شد، می گوید:

«این آزمایش بدون هیچ ابهامی ثابت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلستان استان گلستان - کرد که کاوشگر می تواند با تحمل وزن خود حرکت کند و بسیاری از عملکردهای مسیریابی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلستان استان گلستان - خودران را برای اولین بار انجام دهد. این دستاورد بزرگی برای مریخ 2020 است.»

محققین ناسا می گویند کاوشگر مریخ 2020 با توجه به جاذبه زمین که بسیاری قوی تر از گرانش مریخ است، توانسته به شکل خودران مسیریابی و حرکت کند؛ بنابراین عملکرد خوبی در سطح سیاره سرخ خواهد داشت.

کاوشگر مریخ 2020 پس از رسیدن به مریخ در سال 2021، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلستان استان گلستان - مسافت هایی طولانی را باید طی کند. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلستان استان گلستان - این مریخ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلستان استان گلستان - نورد نسبت به کاوشگرهای نسل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلستان استان گلستان - قبل، به دوربین های باکیفیت تر و با میدان دید وسیع تر، کامپیوتر اضافه برای پردازش سریع تر نقشه ها و نقشه برداری و همچنین نرم افزار مسیریابی پیچیده تر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلستان استان گلستان - مجهز شده است.

کاوشگر مریخ 2020 توانایی طی مسافت 198 متری در روز را دارد و بر سطح مریخ به دنبال آثار حیات خواهد گشت و به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلستان استان گلستان - جمع آوری اطلاعات در مورد آب - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلستان استان گلستان - و هوا و مواد سازنده سیاره سرخ خواهد پرداخت.

- تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گلستان استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone