🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33839.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

توسعه ریزر فون 2 به همراه قابلیت های نرم افزاری تازه تایید شد

بنابر گزارش مالی ریزر از نیمه نخست سال 2018 میلادی، موبایل گیمینگ ریزر فون درآمدی 16.5 میلیون دلاری روانه جیب این کمپانی کرده که ظاهراً دلیلی قانع کننده برای تولید موبایل بعدی بوده است. ریزر ...

بنابر گزارش مالی ریزر از نیمه نخست سال 2018 میلادی، موبایل گیمینگ ریزر فون درآمدی 16.5 میلیون دلاری روانه جیب این کمپانی کرده که ظاهراً دلیلی قانع کننده برای تولید موبایل بعدی بوده است. ریزر اخیراً توسعه ریزر فون 2 را به صورت رسمی تایید کرده و افزوده که برخی از نرم افزارهای پی سی خود را نیز به آن خواهد آورد.

ریزر در حال حاضر نرم افزاری مخصوص بهینه سازی به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مرکزی استان مرکزی - نام Cortex دارد، قادر به مجازی سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مرکزی استان مرکزی - صدای فراگیر 7.1 کاناله است و چند اپلیکیشن مخصوص به تنظیم دیوایس های مجهز به نورهای LED نیز منتشر کرده. علاوه بر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مرکزی استان مرکزی - این، ریزر یک استور آنلاین بازی نیز در اختیار دارد که از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مرکزی استان مرکزی - پول هایی مجازی به نام zGold و zSilver برای خرید بازی های کامل یا خریدهای درون برنامه ای پشتیبانی می کند. پروژه «واقعیت مجازیِ متن باز» هم از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مرکزی استان مرکزی - دیگر ابداعات ریزر است که به طراحی هدست های واقعیت مجازی مخصوص - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مرکزی استان مرکزی - پی سی، با پشتیبانی از استیم می پردازد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مرکزی استان مرکزی

فروش 16.5 میلیون دلاری ریزر فون حاکی از آن است که با توجه به قیمت 700 دلاری دستگاه، حداقل 23 هزار واحد از این موبایل به فروش رفته است؛ هرچند که این رقم شاید به خاطر برخی تخفیف - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مرکزی استان مرکزی - ها اندکی بالاتر باشد. در حال حاضر مشخص نیست که کدام یک از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مرکزی استان مرکزی - سرویس های بالا راه خود را به ریزر فون 2 باز خواهند کرد، اما به نظر می رسد که ریزر از شروع موفقیت آمیز نخستین موبایل خود راضی بوده و می خواهد با ابداعات نرم افزاری، به اصلی ترین بازیگر بازار موبایل های گیمینگ تبدیل شود.

ریزر فون نخستین موبایل گیمینگ در نسل فعلی موبایل های هوشمند بود که همراه با چیپست اسنپدراگون 835 عرضه شد. در حال حاضر گمان می رود که چیپست اسنپدراگون 855 - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مرکزی استان مرکزی - در نقش قلب تپنده ریزر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مرکزی استان مرکزی - فون 2 ظاهر خواهد شد. با توجه به عرضه دستگاه تا پیش از آغاز سال 2019 میلادی، احتمالاً ریزر فون 2 به نخستین موبایل مجهز به چیپست پرچمدار کوالکام تبدیل می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone