🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33840.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

چطور دلیل کرش کردن ویندوز ۱۰ را بفهمیم؟

خواه ناخواه کامپیوترها کرش می‌کنند و هر کاری بکنید باز هم نمی‌شود جلوی این موضوع را گرفت. اما این هم درست نیست که دست روی دست بگذارید و مدام شاهد کرش یا فریز شدن‌های پشت ...

خواه ناخواه کامپیوترها کرش می‌کنند و هر کاری بکنید باز هم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - نمی‌شود جلوی این موضوع را گرفت. اما این هم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - درست نیست که دست روی دست بگذارید و مدام شاهد کرش یا فریز شدن‌های پشت هم سیستمتان باشید.

باید برای این موضوع کاری کرد و اولین - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - قدم این است که بفهمید مشکل دقیقا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - از کجاست. به همین منظور در این مطلب به دنبال دلیل کرش یا فریز کردن ویندوز می‌رویم و می‌خواهیم ببینیم چطور می‌شود پی‌سی‌ها را عیب یابی کرد.

اول از هر چیزی به سراغ Reliability Monitor ویندوز بروید

در واقع Reliability Monitor خود ویندوز از جمله بهترین ابزار عیب یابی است - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - که همه ما کمتر پیش می‌آید به سراغش - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - برویم و از آن استفاده کنیم. Reliability - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - Monitor ویندوز ابزاری است که با ظاهر کاربر پسندش خیلی سریع به شما تمام کرش‌های سیستم و اپلیکیشن‌ها را نشان می‌دهد.

این ابزار کاربردی پایش از زمان ویندوز ویستا به سیستم عامل‌های مایکروسافت باز شد و پا به پای ویندوز بهبود پیدا کرد و روز به روز - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - بهتر و قدرتمندتر شد. پیدا کردنش هم در ویندوز سخت نیست. فقط کافیست منوی استارت ویندوزتان را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - باز کنید و در آن به جستجوی عبارت «reliability» بپردازید.

با این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - کار گزینه View reliability history در مقابلتان قرار می‌گیرد که با کلیک روی آن به Reliability Monitor دسترسی پیدا خواهید کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان

با باز شدن پنجره Reliability Monitor، جدولی از روزهای مختلف در اختیارتان قرار می‌گیرد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - که در ستون هر روز به مشکلات پیش آمده برای ویندوز اشاره شده. اگر سیستم در روزی کرش - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - یا فریز کرده باشد، Reliability Monitor در ستون آن روز یک دایره قرمز رنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - قرار می‌دهد که می‌توان با کلیک روی آن از جزئیات و دلایل مشکل پیش‌ آمده با خبر شد.

البته کار Reliability Monitor فقط این نیست که به شما خطا‌های پیش‌آمده برای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - سیستم را نشان دهد. بلکه جدای از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - گزارش مشکلات پیش‌آمده به شما می‌گوید که دقیقا چه اتفاقاتی در طی روزها برای سیستمتان افتاده.

مثلا به شما می‌گوید که در چه تاریخی چه نرم‌افزاری روی سیستمتان نصب شده. پس اگر بعد از نصب آن نرم‌افزار، سیستم به مشکل خورده باشد می‌توان پی‌برد که دلیل فریز شدن و کرش‌های پی‌درپی ویندوز از کجاست.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان

در صورتی هم که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - اتفاق خاصی روی سیستم افتاده بود رویش دابل کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار بگیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان
در این تصویر می‌توان دید که عملکرد ویندوز به خاطر مشکلات هارد دیسک با مشکل رو به رو بوده.

علاوه بر این لینکی تحت عنوان Check for solutions to all problems در پایین پنجره Reliability Monitor قرار داده شده که با کلیک روی آن، ویندوز راهکارهایی برای برطرف کردن مشکلات پیش آمده به شما ارائه می‌دهد.

البته طی بررسی‌هایی که ما انجام دادیم، متوجه شدیم این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - ویژگی خیلی هم به درد بخور نیست و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - به ندرت راه حل درستی برای مشکلات پیش آمده ارائه می‌دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان
همان طور که در تصویر می‌بینید Reliability Monitor برای مشکل پیش آمده هیچ راهکاری در دست ندارد.

با این حال، Reliability Monitor - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - واقعا ابزار کارآمدیست و با آن راحت‌تر می‌شود فهمید که مشکلات سیستم از کجا نشات گرفته‌اند. پس اگر روزی سیستمتان به مشکل خورد و با کرش‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - و فریزهای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - پی‌درپی رو به رو بودید یادتان باشد که حتما - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - سری به Reliability Monitor بزنید و دلیل رخ دادن این مشکلات را از طریق آن پیگیری کنید.

در مواجهه با آن صفحه آبی رنگ آشنا حتما به اطلاعاتی که ارائه می‌دهد دقت کنید

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان

شاید ندانید اما وقتی که ویندوز به مشکل می‌خورد و آن صفحه آبی رنگ را جلوی چشمان شوکه و ناراحت کاربر می‌گذارد، کلی دامپ فایل دارند روی حافظه سیستم ذخیره می‌شوند که مطمئنا با نگاه دقیق به آن‌ها می‌شود اطلاعات زیادی در مورد مشکلات پیش‌آمده به دست آورد.

البته برای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - اینکه بشود این اطلاعات را راحت‌تر بررسی کرد، پیشنهاد می‌کنم که برنامه رایگان BlueScreenView که توسط NirSoft طراحی شده را دانلود و نصب کنید. این برنامه تمام دامپ‌ فایل‌هایی که حین نمایش صفحه آبی رنگ ذخیره شده‌اند را در یک لیست جامع جمع آوری می‌کند و در اختیارتان می‌گذارد.

با کلیک روی دامپ فایل‌ها نیز اطلاعات مربوط - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - به آن‌ها روی صفحه نقش می‌بندد و می‌توانید بررسی کنید و ببینید که مشکل از کجاست. با این حال اگر خیلی از مسائل فنی سیستم عامل‌ سر در نمی‌آورید، اطلاعات Bug Check String و Bug Check Code دامپ فایل‌ها را بردارید و آن‌ها را گوگل کنید.

با این کار اطلاعات مفید بسیاری به دست می‌آورید که مطمئنا با استناد بر آن‌ها می‌توان مشکل پیش آمده برای سیستم را برطرف کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان

البته به بخشی که مربوط به درایورهای سیستم نیز دقت کنید. چراکه در اکثر اوقات همه چیز زیر سر همین درایورهای سیستمی است. مثلا خیلی پیش می‌آید که در عرض یک ثانیه درایور گرافیک سیستم به مشکل بخورد و کاربر میهمان صفحه آبی رنگی شود که یک صورتک ناراحت روی آن نقش بسته. پس همیشه حواستان را به درایورها هم جمع کنید و ببینید که در عملکرد آن‌ها مشکلی وجود دارد یا نه.

آیا همه کرش‌های سیستم نگران کننده‌اند؟

تا به این جای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - متن، به تمام روش‌هایی که می‌شود با آن‌ها ویندوز را عیب یابی کرد اشاره کردیم. همانطور که گفتم اول اطلاعات به دست آورید و پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - آن یک راست به سراغ گوگل بروید و مشکلات را در آن جستجو کنید.

البته در آخر بگذارید به این هم اشاره کنم که Memory Diagnostics ویندوز نیز ابزاری کاربردی است و با استفاده از آن می‌شود عملکرد حافظه سیستم را مورد بررسی قرار داد. به این هم اشاره کردم چون اگر رم سیستمتان درست کار نکند مدام فریز یا کرش‌های پی‌درپی را تجربه خواهید کرد.

اما بگذارید همین جا بگویم که هر مشکلی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - هم نیاز به بررسی بیش از حد ندارد. مثلا اگر یک بار در ماه یا سال کامپیوترتان کرش یا فریز کرد، سریع از ترس خیس عرق نشوید. به هر حال هیچ چیزی کامل نیست و برای هر وسیله‌ای بالاخره یک روز مشکل پیش می‌آید. فقط در صورتی باید نگران شوید - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - که ویندوزتان مدام کرش یا فریز کند.

آن وقت است که باید دست به کار شوید و تا می‌توانید اطلاعات در مورد مشکلات پیش آمده جمع کنید. در غیر این صورت به هیچ وجه نگران نشوید و با آرامش - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر ماسال استان گیلان - یک بار سیستم خود را ریست کنید تا همه چیز به حالت عادی و نرمال خود بازگردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone