تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41523.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیا مایکروسافت با تصمیمات عجیب خود طرفداران را نا امید می کند؟

در 11 مهر ماه بود که در دیجیاتو خبر پایان پشتیبانی از سرویس استریم موسیقی Groove Music مایکروسافت به علت عدم توانایی در پاسخگویی به خواسته های طرفداران را منتشر کردیم. همچنین اعلام پایان کار ...

در 11 مهر ماه بود که در دیجیاتو خبر پایان پشتیبانی از سرویس استریم موسیقی Groove Music مایکروسافت به علت عدم توانایی در پاسخگویی به خواسته های طرفداران - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را منتشر کردیم. همچنین اعلام پایان کار پلتفرم ویندوز موبایل توسط ردموندی ها، مهر تأییدی بر آخرین نفس های این سیستم عامل بود. از سوی دیگر در بخش سخت افزاری نیز تولید مایکروسافت بند (بررسی دیجیاتو) برای همیشه متوقف شد.

به نظر می رسد که این شرکت به دنبال هدایت کسب و کار خود در جهت درآمد بیشتر - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است؛ ولی آیا این تصمیمات موجب نا امیدی طرفداران خواهد شد؟ - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در ادامه این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

با وجود تلاش - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های مایکروسافت، Groove Music هیچگاه به اندازه Apple Music و Spotify محبوب نشد

لازم است یادآوری کنیم که سرویس موسیقی مایکروسافت به صورت پیش فرض همراه با ویندوز 10 ارائه شد، و اگرچه توقف پشتیبانی از آن بسیاری از کاربران را ناامید ساخت، ولی هیچگاه به اندازه Spotify یا Apple Music محبوب نشد. لذا از دید مایکروسافت توقف پشتیبانی آن منطقی به نظر می رسد. از سوی دیگر تمرکز بر سرویس ابری آژور و آفیس 365 در - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سال های اخیر به کسب درآمد - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مطلوب ردموندی ها کمک شایانی کرد و این در حالی بود که در همین دوران فروش ویندوز رکود نسبی را تجربه می کرد و بخش سخت افزاری نیز مدام در افت و خیز بود.

تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

مایکروسافت با ارجحیت دادن سود دهی نسبت به مشتریان، حس عدم امنیت را به طرفداران القا می - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کند

در این راستا «مارک هَچمن» (Mark Hachman) دبیر ارشد مجله معتبر PC World معتقد - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است: «این اولین بار نیست که مایکروسافت کسب و کار خود را نسبت به مشتریان در ارجحیت قرار می دهد و همین مسئله موجب می شود کاربران در استفاده از خدمات آنها احساس امنیت نکنند». همچنین به نظر او این شرکت گاهی دو قطبی عمل می کند. به عنوان نمونه می توان به سرفیس اشاره کرد که بیش از اینکه به منظور سوددهی عرضه شود، تلاش می کند با طراحی چشمگیر، طرفداران را جذب کرده و راضی نگه دارد.

به عقیده آقای هَچمن، مایکروسافت به صورت بی وقفه در تلاش است که به سوی گسترش خدمات سازمانی خود حرکت کند و این موضوع موجب آسیب پذیری بخشی از مشتریان عادی می شود. البته در این مورد باید Xbox را به عنوان یک استثنا در نظر گرفت؛ زیرا ردموندی ها همچنان بر آن تمرکز کرده اند و به نظر می رسد که این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد.

تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

در برخی از قسمت های مایکروسافت از - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - جمله بخش بازی، هنوز روزنه های امیدی از اهمیت دادن به طرفداران به چشم می خورد

از سوی دیگر فراموش نکنیم که وقتی که ساتیا نادلا به سمت مدیر عاملی مایکروسافت منصوب گشت، در مقابل - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فشارهایی که - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برای فروش Xbox و موتور جستجوی Bing به او وارد می شد، مقاومت کرد و اظهار نمود که Xbox و - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بازی، بخشی - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از ذات اصلی ویندوز و طبیعتاً مایکروسافت است. تصمیم خرید شرکت موجانگ، سازنده بازی پر طرفدار ماینکرفت، با مبلغ 2.5 میلیارد دلار از - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سوی نادلا گواهی بر این ادعاست که او هنوز به فکر بخشی از طرفداران شرکتش است. در عین حال به نظر می رسد با توجه به سود دهی کنونی - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بینگ، عدم فروش این موتور جستجو نیز تصمیم درستی بوده و البته در نهایت به نفع کاربران تمام شده است. همچنین ویندوز در سال های اخیر به عنوان یکی از اصلی ترین پلتفرم های گیمرها بوده و احتمالاً در آینده نیز این جایگاه خود را حفظ کند.

در نهایت به نظر می رسد تحت مدیریت نادلا، برخی از بخش های کسب و کار مایکروسافت که توانایی رقابت با - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سایرین را ندارند، به مرور از بین رفته و حذف می شوند؛ در - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حالی که در قسمت های دیگر (از جمله بخش گیمینگ) همچنان نشانه هایی از اهمیت به طرفداران به چشم می خورد. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - احساس می کنید مایکروسافت به مرور قصد دارد شما را تنها بگذارد؟

 

ممکن است به - تعمیرات یخچال مابه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مطالب زیر علاقه مند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone