تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23872.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ساخت خورشید مصنوعی برای مطالعه بهتر بادهای خورشیدی

پژوهشگران دانشگاه ویسکانسین-مدیسن آمریکا برای مطالعه دقیق تر بادهای خورشیدی، یک خورشید مصنوعی کوچک را در فضای آزمایشگاه خلق کردند. این خورشید مینیاتوری دارای میدان الکترومغناطیسی بوده و توانایی پرتاب ذرات یونیزه را دارد. پژوهشگران ...

پژوهشگران دانشگاه ویسکانسین-مدیسن آمریکا برای مطالعه دقیق تر بادهای خورشیدی، یک خورشید مصنوعی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کوچک را در فضای آزمایشگاه خلق کردند.

این خورشید مینیاتوری دارای میدان الکترومغناطیسی بوده و توانایی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پرتاب ذرات یونیزه را دارد. پژوهشگران امیدوارند این وسیله بتواند به آنها کمک بیشتری در درک بهتر فیزیک خورشیدی (Solar Physics) - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کند.

این وسیله آلومینیومی میلیون ها مرتبه از خورشید واقعی کوچکتر است و با تنها 3 متر عرض، شبیه توپی است که سیم های مختلف به آن متصل شده. دانشمندان این خورشید کوچک را «توپ بزرگ قرمز» نامگذاری کرده اند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

در مرکز این وسیله یک آهنربا برای شبیه سازی میدان مغناطیسی خورشید قرار گرفته. دانشمندان با تزریق هلیوم به آن، گاز درونی را یونیزه کرده و به پلاسما تبدیل می کنند. در مرحله بعد با برقراری یک جریان الکتریکی، پلاسما به کمک میدان مغناطیسی موجود، شروع به چرخیدن می کند.

«اِتان پیترسون» (Ethan Peterson) پژوهشگر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ارشد این آزمایش می گوید:

«ما تلاش کردیم نحوه شکل گیری بادهای خورشیدی کم سرعت و چگونگی تغییر یافتن آنها حین سفر به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - طرف زمین را مطالعه کنیم. همانطور که می دانید خورشید یک توپ چرخنده بسیار داغ است که از پلاسما تشکیل شده؛ ما پلاسما را در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - میدان مغناطیسی این وسیله دوقطبی تولید کردیم تا چرخش و اتفاقاتی که رخ می دهند را مشاهده کنیم.»

پژوهشگران موفق شدند به کمک این وسیله مارپیچ حلزونی پارکر (Parker Spiral) را که توسط خورشید در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تمام فضا پراکنده می شود بازسازی کنند. آنها همچنین پلاسمایی که در برخی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اوقات به سوخت بادهای خورشیدی تبدیل می شود را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیز نظاره کردند:

«مشاهده پلاسمای پرتاب شده از خورشید فقط توسط ماهواره ها امکان پذیر است. ما توانستیم این پرتاب ها را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در آزمایش خود مشاهده کرده و نحوه شکل گیری آنها را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ببینیم.»

این آزمایش بخشی از برنامه ناسا برای درک بهتر خورشید است. این سازمان در گذشته فضاپیمای پارکر را برای مطالعه نزدیکتر خورشید به فضا فرستاده بود. این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - فضاپیما در حال حاضر در حال گردش به دور این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ستاره داغ است تا رازهای اتمسفر و طوفان های آن را برملا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone