تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23870.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تروجان Saefko؛ بدافزار جدیدی که کاربران رمزارز را هدف قرار داده است

محققان شرکت امنیتی Zscaler ThreatLabZ  یک تروجان دسترسی از راه دور جدید به نام Saefko را شناسایی کرده اند که هیستوری یا تاریخچه کروم را بررسی می کند و به دنبال فعالیت هایی می گردد که کاربر ...

محققان شرکت امنیتی Zscaler ThreatLabZ  یک تروجان دسترسی از راه دور جدید به نام Saefko را شناسایی کرده اند که هیستوری یا تاریخچه کروم - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را بررسی می کند و به دنبال فعالیت هایی می - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گردد که کاربر در ارتباط با رمزارزها انجام داده است.

تروجان Saefko که در فریم ورک دات نت نوشته شده و در دارک وب عرضه شده، علاوه بر آنچه گفته شد به دنبال اطلاعاتی می گردد که به دیگر فعالیت های کاربر ارتباط می کنند و از آن جمله میتوان به - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کارت های اعتباری، کسب و کارها، شبکه های اجتماعی، - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گیمینگ و خرید آنلاین اشاره نمود.

این تروجان در اصل نوعی از یک بدافزار حاوی درب پشتی است که به اپراتورها امکان می دهد از راه دور کنترل دستگاه مورد نظرشان را در دست بگیرند.

هکر یا فرد - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مهاجم نیز با در دست گرفتن کنترل دستگاه مورد نظر می - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تواند به طرز حیرت انگیزی بر رفتار کاربر نظارت کند، به اطلاعات محرمانه او دسترسی پیدا کند، وبکم او را فعال نماید، از محتوای صفحه پیش روی او اسکرین شات بگیرد یا حتی درایوهای دستگاه قربانی را فرمت کند.

بعد از آنکه سیستمی توسط این تروجان آلوده شده، در پس زمینه پنهان می شود - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و هر زمان که کاربر به سیستم لاگین میکند (یا رمز عبور خود را وارد میکند) تروجان نیز فعال می شود.

در - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ادامه میتوانید فهرست رمزارزهایی را ببینید که تروجان Saefko به دنبالشان می - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گردد:

تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اما برای در امان ماندن از این تروجان - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیز آنطور که کارشناسان امر توصیه می کنند تنها کافیست برنامه های مورد نیازتان را از منابع غیرقابل اعتماد دانلود نکنید و فایل های ضمیمه غیرمطمئن را باز نکنید. پورت های بلااستفاده - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را بلاک کنید و سرویس - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - های بدون - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کاربرد - تعمیرات یخچال هایر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را غیرفعال نمایید و کلیه ترافیک های خروجی خود را زیر نظر بگیرید.

و به یاد داشته باشید که هکرها معمولا بسیار محتاط عمل میکنند و نمی گذارند که بدافزارهای مورد استفاده شان به یکباره فعالیت های مخرب زیادی را انجام دهند تا از این طریق مانع از جلب توجه شما گردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone