تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23871.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی قوه قضاییه: فیلترینگ اینستاگرام صحت ندارد

چندی پیش در رسانه‌ها خبری به نقل از معاون اول دادستان کشور منتشر شد مبنی بر اینکه فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار قرار گرفته است. بعد از انتشار این خبر، رسانه میزان متعلق به قوه ...

چندی پیش در رسانه‌ها خبری به نقل از معاون اول دادستان کشور منتشر شد مبنی بر اینکه فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار قرار گرفته است. بعد از انتشار این خبر، رسانه میزان متعلق به قوه قضاییه قویا این موضوع را تکذیب کرد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و امروز سخنگوی قوه قضاییه نیز این اخبار را شایعه خوانده و تاکید کرده که این اخبار صحت ندارد.

به نقل از خبرگزاری تسنیم و به گزارش دیجیاتو، «غلامحسین اسماعیلی» در هشتمین نشست خبری خود به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داده و در پاسخ به پرسش که آیا انتشار خبر فیلترینگ اینستاگرام صحت دارد یا خیر نیز اینطور جواب داده است:

«انتظار بر این است جامعه رسانه‌ای ما اخلاق - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - حرفه‌ای و سازمانی خود را به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نحو شایسته مراعات کنند. مایه تاسف و تعجب است که اخباری تحت عنوان اخبار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قضایی نقل می‌شود که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هیچ عنوان - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - چنین خبری ابراز نشده است. در مقطعی که دادستان کل کشور معاون اول ندارد و هنوز فردی برای این سمت انتخاب نشده، خبری منتسب به معاون اول دادستانی کل نقل می‌شود که بیانگر این است که برخی افراد فعال در رسانه‌ها و فضای مجازی، اخلاق - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - حرفه‌ای را مراعات نمی‌کنند. این خبر صحت ندارد و چنین خبری هم اعلام نشده است.»

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

اسماعیلی تاکید کرده که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هر شخصی در قوه قضاییه اگر چنین ادعاهایی را مطرح کند، نظرات شخصی خودش را منعکس کرده و موضع گیری رسمی قوه قضاییه را بیان نکرده است:

«بر فرض اگر چنین کسی می‌بود و چنین خبری را اعلام می‌کرد، مواضع قوه قضائیه به شمار نمی‌آید. موضع قوه‌قضائیه آن است که سخنگوی قوه قضائیه یا رییس قوه قضائیه در ملاقات‌ها و دیدارهای خود اعلام کند. سایر مطالبی که مدیران قضایی اعلام می‌کنند، نظر شخصی خودشان است.»

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

رییس قوه قضاییه تاکنون درباره فیلترینگ اینستاگرام اظهار نظر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - رسمی نکرده است ولی صفحه رسمی ایشان چندی پیش توسط خود اینستاگرام برای مدتی کوتاه مسدود - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و سپس بازگشایی شد. شایان ذکر است رییس قوه قضاییه تا به امروز فعالیت منظمی در این شبکه اجتماعی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone