🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  2. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  3. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28353.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دستگیری نوجوان ۱۶ ساله ژاپنی به اتهام داد و ستد آنلاین کیک زرد

پلیس توکیو پسری شانزده ساله را دستگیر کرده که گفته می شود در فضای آنلاین اورانیوم خرید و فروش می کرده و بعد با غنی سازی آن را به اوره اورانیوم یا همان کیک زرد ...

پلیس توکیو پسری شانزده ساله را دستگیر کرده که گفته می شود در فضای آنلاین اورانیوم خرید و فروش می کرده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - و بعد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - با غنی سازی آن را به اوره اورانیوم یا همان کیک زرد تبدیل می نموده است.

نشریه ژاپن تایمز گزارش داده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - که پلیس توکیو هم اکنون مشغول بازرسی از این دانش آموز دبیرستانی است و طبق اعلام پلیس این نوجوان سال گذشته اقدام به تولید و غنی سازی اریتریتول تترا نیترات کرده است.

این نوجوان که نامش فاش نشده هم اکنون با اتهام نقض قانون - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - کنترل مواد منفجره روبروست و طبق ادعای پلیس - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - حتی یکی از قوانین مربوط به رآکتورهای هسته ای در ژاپن را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - هم زیر پا گذاشته است.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان

کیک زرد شکل غنی سازی شده از اورانیوم است که می توان با غنی سازی بیشتر آن را به عنوان سوخت در رآکتورهای هسته ای یا حتی تسلیحات هسته ای به کار برد.

براساس گزارش نشریه صبح جنوب چین، این نوجوان نخستین بار زمانی مورد توجه قرار گرفت که کالایی با - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - عنوان اورانیوم ۹۹.۰ درصدی را در سایت مزایده آنلاین - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - یاهو قرار داد. در ادامه مقامات رگولاتوری هسته ای ژاپن موضوع را به پلیس این کشور اطلاع دادند و پلیس هم اعلام کرد که اورانیوم ذکر شده در سایت واقعی است و توسط این نوجوان خریداری شده.

طبق اعلام ژاپن تایمز نیروهای پلیس در ادامه بررسی های خود دریافتند که نوجوان ۱۶ ساله ژاپنی کیک زرد را هم در یک وبسایت مزایده دیگر برای فروش گذاشته است.

ژاپن - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - تایمز در ادامه گزارش خود آورده که مقامات پلیس بعد از انجام بررسی های لازم کیک زرد را از خانه نوجوان خارج کردند و خود مظنون نیز به خرید و غنی سازی اورانیوم اعتراف کرده است.

اظهارات وی در کنار مقدار ناچیز اورانیومی که از منزل وی کشف شد در نهایت افسران پلیس را به این نتیجه رساند که این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - نوجوان صرفا به مبحث شیمی علاقمند بوده و قصد تولید بمب را نداشته است.

با این حال اما - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - ژاپن تایمز در گزارش خود ذکر کرده طبق اعلام مقامات پلیس این نوجوان از طریق توییتر و اپ پیام رسان لاین با یک نوجوان ۱۹ ساله در ارتباط بوده که ماه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - گذشته به اتهام تولید مواد مخدر، در اختیار داشتن سلاح و مواد منفجره راهی زندان شد.

این پسر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - شانزده ساله تنها یکی از چندین نفری بود که بنابر اعلام سازمان رگولاتوری هسته ای ژاپن مشغول تهیه اورانیوم از طریق وبسایت مزایده آنلاین بوده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آستارا استان گیلان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ورجاوند نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من نفهمیدم کاملا که چه مشکلی در جارو برقی پارس خزر VC-808 دارید؟

اما عموماً رایج‌ترین مشکلات در این جارو برقی عبارتند از عدم جذب گرد و غبار به خوبی، عدم تنظیم قدرت مکش، خرابی توربو برس ، و...

برای تعمیر جارو برقی پارس خزر VC-808 در منطقه روستای بیجاربین شهر آستارا، می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم خانگی محلی مراجعه کنید و با کارشناسان فنی آنجا در ارتباط باشید.

مهم‌ترین نکته برای تعمیر جارو برقی، باید دیگر از تعمیر آن سر در نیاورده و به کسانی که تجربه کافی دارند مراجعه کنید تا از تجربه شان بهره جسته و تضمین تعمیر صحیح دریافت کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone