تعمیرات یخچال کنمور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42368.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

هدست Gear VR برای تشخیص بیماری های روانی به کار خواهد رفت

سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد با همکاری بیمارستان Gangnam Severance و مرکز توسعه فناوری واقعیت مجازی FNI، برنامه ای متفاوت را با محوریت هدست واقعیت مجازی Gear VR راه اندازی کند که از طریق ...

سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد با همکاری بیمارستان Gangnam Severance و مرکز توسعه فناوری واقعیت مجازی FNI، برنامه ای متفاوت را با محوریت هدست واقعیت مجازی Gear VR راه اندازی کند که از طریق آن بتوانند بیماری های روانی را تشخیص دهند.

هدف از این کار، جلوگیری از خودکشی و ارزیابی های ساده روانی است تا از این طریق بتوانند برای هر شخص درمانی مناسب را پیدا کنند و به افراد کمک کنند.

قرار است یک سری برنامه جدید در مراکز بیمارستانی مورد آزمایش قرار بگیرد و از داده های فعلی بیماران برای ساخت ابزاری درمانی استفاده شود که این ابزار در مدارس و مراکز درمانی مورد استفاده باشد. همه این اتفاقات البته قرار است سال - تعمیرات یخچال کنمور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آینده رخ دهد.

البته قرار است که مجموعه های تولیدی بسیار پیشرفته باشند و برای مثال هر مجموعه از این - تعمیرات یخچال کنمور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ابزارها شامل ساعت هوشمند Gear S3، اپلیکیشن S Health، دستیار هوشمند Bixby AI و هدست واقعیت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مجازی Gear VR باشد.

در گذشته هم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گروه های بسیاری از واقعیت مجازی برای درمان بیماری ها - تعمیرات یخچال کنمور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - استفاده کرده اند اما این پروژه جدید اولین تلاش کاملا متمرکز فناوری واقعیت مجازی برای درمان - تعمیرات یخچال کنمور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بیماری های روانی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone