🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36434.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک دیجیاتو به قابلیت‌های جدید جیمیل [تماشا کنید]

اگر می‌خواهید کار با نسخه جدید سرویس ایمیل گوگل را یاد بگیرید، در این ویدیو به آموزش جیمیل و قابلیت‌های تازه‌اش پرداخته‌ایم. هفت سال از آخرین بروزرسانی بزرگ جیمیل می گذرد و این سرویس با ...

اگر می‌خواهید کار با نسخه جدید سرویس ایمیل گوگل را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یاد بگیرید، در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این ویدیو به آموزش جیمیل و قابلیت‌های تازه‌اش پرداخته‌ایم.

هفت سال از آخرین بروزرسانی بزرگ جیمیل می گذرد و این سرویس با طراحی جدیدش توانسته جانی تازه بگیرد. در جیمیل جدید گوگل نگاه ویژه‌ای به امنیت سرویس خود داشته، تعامل بیشتری بین این کلاینت ایمیل و دیگر سرویس‌های زیر مجموعه‌اش برقرار کرده و در کنار آن‌ها مدیریت ایمیل‌ها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هم راحت‌تر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شده‌اند.

جیمیل با قابلیت‌های جدیدش، به همان اندازه که در وقت کاربر صرفه‌جویی می‌کند به همان اندازه نیز نیاز - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - او برای باز کردن تب‌های بیشتر مرورگر و استفاده از بقیه سرویس‌های گوگل را کاهش می‌دهد؛ تقریبا همه‌چیز در محیط تازه جیمیل فراهم شده است.

یک تغییر خوب در جیمیل جدید وجود دکمه‌های تعاملی است که در کنار پیام‌های دریافتی ظاهر می‌شوند تا به عملکرد‌های مختلف دسترسی سریع‌تری بدهند. به ترتیب از چپ به راست چهار دکمه‌ی تعاملی جدید به شما امکان آرشیو کردن، پاک کردن، نشان کردن یا Snooze کردن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ایمیل‌ها را خواهند داد.

یک تغییر خوب در جیمیل جدید وجود دکمه‌های تعاملی است

اما در کنار این موضوع، جیمیل جدید به خوبی متوجه می‌شود که برخی از پیام‌های دریافتی، پس از گذشت چند روز بدون پاسخ از طرف شما باقی مانده‌اند و حتی متوجه می‌شود که پیام‌های ارسالی چند روز است که پاسخی دریافت نکرده‌اند.

قابلیت جدید دیگر هم حالت محرمانه است. شما در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جیمیل جدید می‌توانید ایمیل‌های محرمانه ارسال کنید؛ ایمیل‌هایی که بعد از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گذشت زمانی مشخص منقضی می‌شوند و در زمانی که خودتان تعیین می‌کنید از بین می‌روند.

اگر از نسخه‌ی موبایل جیمیل استفاده می‌کنید هم احتمالا با ویژگی پاسخ دهی هوشمند آن آشنا باشید؛ ویژگی‌ای که با پیشنهاد چند گزینه حاوی پیام‌هایی کوتاه به شما امکان پاسخ دهی سریع به پیام‌های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دریافتی را می‌دهد. این ویژگی به جیمیل دسکتاپ هم رسیده تا از تایپ‌ بیهوده صرفا برای تشکر کردن، تایید کردن و نفی کردن جلوگیری کرده و صرفا با انتخاب یک گزینه، پاسخ مورد نظرتان را ارسال کنید.

در ادامه شما را به تماشای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این ویدیو دعوت می کنیم:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone