🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11512.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ به‌زودی برای آیپد منتشر می‌شود

احتمالا اپ واتس‌اپ پس از سال‌ها انتظار در آینده نزدیک برای آیپد منتشر خواهد شد. این پیام‌رسان در ماه‌های گذشته مشغول کار روی قابلیت استفاده از یک اکانت روی چندین دستگاه بوده و مارک زاکربرگ ...

احتمالا اپ واتس‌اپ پس از سال‌ها انتظار در آینده نزدیک برای آیپد منتشر خواهد شد. این پیام‌رسان در ماه‌های گذشته مشغول کار روی قابلیت استفاده از یک اکانت روی چندین دستگاه بوده و مارک زاکربرگ از عرضه اپ واتس‌اپ برای تبلت اپل خبر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سیاهکل استان گیلان - داده بود. حالا مدارک بیشتری در این زمینه وجود دارد.

به گفته WABetainfo، این پلتفرم پیام‌رسان در حال کار روی نسل دوم قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه است. کاربران با این ویژگی می‌توانند از واتس‌اپ را روی مرورگر و نسخه دسکتاپ استفاده کنند اما نسل دوم آن به کاربران این امکان را می‌دهد که آن را روی آیپد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سیاهکل استان گیلان - خود نیز اجرا کنند.

همچنین طبق اطلاعات جدید واتس‌اپ قصد دارد پشتیبانی از این ویژگی برای تبلت‌های اندرویدی را نیز به پلتفرم خود اضافه کند. در حال حاضر فیسبوک مشغول راه‌اندازی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سیاهکل استان گیلان - ویژگی پشتیبانی از چند دستگاه خود برای حداکثر چهار دستگاه و یک گوشی موبایل است.

با این وجود در نسخه بتا ذکر شده که هنوز هیچ اپلیکیشن مستقلی برای دستگاه‌های آیپد وجود ندارد، البته توسعه‌دهندگان در حال توسعه چنین برنامه‌ای هستند که انتظار می‌رود در بروزرسانی‌های آینده منتشر شود. همچنین افرادی که در نسخه بتا ثبت‌نام‌ کرده‌اند، به صورت خودکار این نسخه را دریافت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سیاهکل استان گیلان - خواهند کرد.

در حال حاضر قابلیت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سیاهکل استان گیلان - پشتیبانی از چند دستگاه برای اجرا شدن روی دستگاه دوم نیازمند روشن بودن و اتصال به اینترنت گوشی اصلی است. با این وجود سخنگوی واتس‌اپ در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سیاهکل استان گیلان - مصاحبه‌ای در گذشته تایید کرد که در نسخه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سیاهکل استان گیلان - دوم این قابلیت دیگر نیازی به فعال بودن گوشی کاربران وجود ندارد.

اخبار تغییرات جدید واتس‌اپ در حالی منتشر شده است که در هفته‌های گذشته سرانجام امکان انتقال چت‌ بین iOS و اندروید نیز برای این اپلیکیشن پیام‌رسان فعال شده بود. علاوه بر این در ماه گذشته واتس‌اپ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سیاهکل استان گیلان - با تغییرات رابط کاربری خود امکان پیوستن به مکالمات گروهی پس از شروع را نیز فعال کرده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سیاهکل استان گیلان - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone