🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27044.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اسکن چهره با ۵ دلار؛ راهکار گوگل برای بهبود تشخیص چهره پیکسل ۴

گوگل با تایید خبرهای منتشر شده در مورد راه افتادن کارکنانش در خیابان برای اسکن چهره شهروندان، هدف از آن را بهبود کارایی الگوریتم های تشخیص چهره عنوان کرده است. به گفته گوگل طی این ...

گوگل با تایید خبرهای منتشر شده در مورد راه افتادن کارکنانش در خیابان برای اسکن چهره شهروندان، هدف از آن را بهبود کارایی الگوریتم های تشخیص چهره عنوان کرده است.

به گفته گوگل طی این تحقیقات میدانی کارکنان در معابر مستقر شده و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - به رهگذران پیشنهاد کرده اند در ازای دریافت کارت هدیه ۵ دلاری اجازه اسکن چهره خود را بدهند. ظاهرا هدف از اینکار بهبود قابلیت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - شناسایی چهره پیکسل ۴ از طریق جمع آوری داده های بیشتر برای اصلاح الگوریتم‌ها بوده است.

شناسایی چهره و ژست های حرکتی در پیکسل ۴ قابلیت های هستند که گوگل ساعتی قبل از آنها پرده برداشت. این ویژگی ها به لطف حسگر فرو سرخ و سنسور رادار سولی میسر شده اند. با توجه ترکیب این ویژگی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - ها انتظار می رود سرعت بازگشایی قفل صفحه در پیکسل ۴ نه تنها بسیار سریع باشد، بلکه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - در محیط های با نور کم نیز  همچنان کارایی خود را حفظ کند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان

گوگل با اشاره به سابقه نه چندان درخشان الگوریتم های شناسایی چهره در تبعیض های جنسیتی و نژادی تاکید کرده که از نظر این شرکت جامعیت الگوریتم به اندازه کارایی و امنیت آن اهمیت دارد. اسکن چهره افراد هم با همین هدف - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - انجام شده است.

کارکنان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - گوگل طی اسکن داوطلبان اطلاعات مربوط به رنگ چشم، تصویر سه بعدی چهره، تصویربرداری فرو سرخ، سطح نور - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - محیط و حتی نحوه برداشتن گوشی از روی میز را ثبت کرده اند. این افراد در اوایل تحقیقات میدانی حتی اطلاعات جغرافیایی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - را جمع آوری می کردند اما گوگل به خاطر بی استفاده بودن آنها را کنار گذاشت. بقیه اطلاعات هم قرار است تا ۱۸ ماه دیگر حذف شوند.

تحقیقات میدانی از این دست بی سابقه نیست و اپل هم حین توسعه دوربین TrueDepth و Face ID برای بهینه سازی الگوریتم هایش به اسکن صورت افراد می پرداخت. گوگل برای کاهش نگرانی ها در مورد حریم خصوصی تاکید کرده پردازش های لازم برای شناسایی چهره بدون ارسال اطلاعات - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - به سرورها و از طریق چیپ Titan M خود - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نهاوند استان همدان - گوشی صورت می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone