🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42179.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

یوتا 3 با صفحه نمایش دوگانه معرفی شد

در دورانی که همه تولیدکننده های موبایل محصولاتی کم و بیش مشابه را تولید می کنند، شرکت روسی یوتا راه دیگری را در پیش گرفته و حالا نسخه سوم موبایل منحصربفرد خود با نام یوتا ...

در دورانی که همه تولیدکننده های موبایل محصولاتی کم و بیش مشابه را تولید می کنند، شرکت روسی یوتا راه دیگری را در پیش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گرفته و حالا نسخه سوم موبایل منحصربفرد خود با نام یوتا 3 را معرفی کرده است.

یوتا 3 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1080pو پنل AMOLED است، اما با چرخاندن موبایل، نمایشگر 5.2 اینچی دیگری در برابر شما قرار می گیرد که از فناوری جوهر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - الکترونیکی با رزولوشن 720p بهره می برد و در کنار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آن 3 دکمه ناوبری لمسی خازنی قرار دارد. نمایشگر دوم برای مطالعه کتاب های الکترونیکی بسیار مناسب است و مانع خسته شدن چشم می شود.تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربیاین موبایل از چیپست اسنپدراگون 625 با پردازنده هشت هسته ای بهره می برد که نسبت به قیمت 560 دلاری آن کمی ناامیدکننده به نظر می رسد. با این وجود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با گشودگی دهانه دیافراگم f/1.9 و فوکوس خودکار تشخیص فازی، نوید ثبت تصاویر باکیفیتی را می دهد. دوربین اصلی نیز 13 مگاپیگسل با گشودگی دهانه دیافراگم f/2.2 است.

از دیگر مشخصات یوتا 3 می توان به سنسور اثر انگشت، بدنه آلومینیومی، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 9V/2A از طریق پورت USB-C اشاره کرد. همانگونه که انتظار می رفت جک 3.5 میلیمتری صدا حذف شده است.

این اسمارت فون در سه مدل مختلف عرضه شده است: مدل اول با 4 گیگابایت رم و  64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 560 دلار، مدل دوم با 4 گیگبایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 655 دلار و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نسخه ویژه ای به نام «ست هدیه ملی» با 64 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حافظه داخلی که بجای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آلومینیوم از فلز ضد زنگ 316L - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ساخته شده و با مجموعه ای از لوازم - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - جانبی و اعتبار خرید کتاب الکترونیکی به فروش می رسد.

زمان عرضه بین المللی یوتا 3 هنوز مشخص نشده است اما با توجه به قیمت نسبتا زیاد و سخت افزار متوسط به نظر نمی رسد به فروش بالایی دست پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone