🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44265.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

افشاگری جدید ویکی لیکس این بار CIA را هدف قرار داد

چند نفر در حال حاضر می دانند که شما کجا هستید؟ اعضای خانواده و دوستان؟ شاید هم همکاران؟ اگر شما در حال حاضر از ویندوز روی لپ تاپ یا پی سی خود استفاده می کنید، ...

چند نفر در حال حاضر می دانند که شما کجا هستید؟ اعضای خانواده و دوستان؟ شاید هم همکاران؟ اگر شما در حال حاضر از ویندوز روی لپ تاپ یا پی سی خود استفاده می کنید، باید گروهی دیگر را هم به لیست اضافه کنید: CIA.

اسناد منتشر شده از سوی ویکی لیکس در سری افشاگری های سازمان CIA، شیوه جدیدی را شرح می دهد که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با استفاده از آن آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا می تواند مکان جغرافیایی کامپیوترها و اشخاصی که از آن استفاده می کنند را شناسایی کند.

این آژانس کامپیوترها را به بدافزاری آلوده می کند که بعدها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می تواند ببیند کدام شبکه های وای فای عمومی توانسته اند در چه زمانی به کامپیوتر وصل شوند، حتی قدرت سیگنال دهی نیز بررسی می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

از آنجا، بدافزار لیست گزینه های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - وای فای در دسترس را با دیتابیس شبکه های وای فای عمومی مقایسه می کند تا متوجه شود که دیوایس تقریبا کجا بوده.

این پروژه که ELSA نام دارد، مربوط به سال 2013 می شود و مخصوص کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ هایی می شود که ویندوز 7 را اجرا می کنند. اما متخصصین می گویند که امکان وجود نسخه ای مخصوص برای هر نوع ویندوزی وجود دارد.

السا فقط روی ورک استیشن هایی با وای-فای روشن کار می کند که این تقریبا هر دستگاهی را شامل می شود. این پروسه شامل نصب بد افزار روی کامپیوتر مورد نظر، استفاده از بد افزار برای دسترسی به سنسور وای فای و بررسی شبکه های وای فای عمومی اطراف، دسترسی به مک آدرس هر شبکه و سپس مقایسه آن ها با دیتابیس های عمومی ارائه شده توسط مایکروسافت و گوگل می شود.

با مقایسه داده های مکانی و بررسی قدرت  سیگنال، بد افزار می تواند طول و عرض جغرافیایی حدودی دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را ارزیابی کند. سپس داده های مورد نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رمزگذاری می شود تا اینکه یک مامور CIA بخواهد از آن استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone