🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  2. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27042.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مدیاتک از چیپست‌های هلیو G90 و G90T با تمرکز بر گیمینگ رونمایی کرد

چیپست های مدیاتک بیشتر به عنوان قلب تپنده گوشی های ارزان‌قیمت شناخته می شوند اما سری هلیو G90 آمده تا این ذهنیت را تغییر دهد. این سری که مدیاتک ساعاتی قبل آنها را معرفی کرد، شامل چیپست ...

چیپست های مدیاتک - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - بیشتر به عنوان قلب تپنده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - گوشی های ارزان‌قیمت شناخته می شوند اما - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - سری هلیو G90 آمده تا این ذهنیت را تغییر دهد.

این سری که مدیاتک ساعاتی قبل آنها را معرفی کرد، شامل چیپست های هلیو G90 و G90T است و با نگاهی به بازی های حجیم و پردازش های گرافیکی سنگین طراحی شده اند. هر دو مدل از پردازنده هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی Mali G76 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - با - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - سرعت ۸۰۰ هرتز بهره برده و توانایی پشتیبانی از رم های LPDDR4x تا - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - ظرفیت ۱۰ گیگابایت را دارند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان

خوشه بندی دقیق پردازنده مشخص نشده اما هسته های قوی تر کورتکس A76 با حداکثر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - کلاک ۲.۰۵ گیگاهرتز حین نیاز به توان پردازش قوی تر وارد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - میدان می شوند. خوشه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - دیگر هم شامل هسته های کورتکس A55 است که انرژی کمتری مصرف کرده و فرایندهای روزانه و معمولی را مدیریت می کنند.

از دیگر ویژگی های هلیو G90 و G90T باید به سازگاری با استاندارد HDR10 با عمق رنگ ۱۰ بیتی و فناوری HyperEngine اشاره کرد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - که با تکیه بر چندین ویژگی مجزا، عملکرد بازی ها در موبایل را بهینه سازی می کند. همچنین مدیاتک از موتور پیش بینی هوشمندی خبر داده که افت کیفیت وای فای را تشخیص داده و به صورت خودکار از شبکه LTE به عنوان پشتیبان استفاده می کند. در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - نهایت نوبت به موتور واکنش سریع می رسد که سرعت بازخورد فرمان های لمسی را بالاتر می - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - برد.

چیپست های هلیو G90 و G90T امکان تعبیه دوربین های دوگانه با سنسورهای ۲۱+۱۶ مگاپیکسلی یا یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی را به کمپانی ها می دهند.

محصولات مدیاتک تا کنون بیشتر در جبهه میان رده و مدل های - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - اقتصادی به رقابت با کوالکام می پرداختند اما تمرکز روی چیپست های گیمینگ حاکی از تمایل آنها برای همکاری با کمپانی هایی نظیر ریزر، ایسوس و شیائومی در حوزه موبایل های - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر اسالم استان گیلان - گیمینگ است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone