🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15350.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل مایکت در واکنش به دستور حذف پابجی: کاربران به ما بی‌اعتماد می‌شوند

عصر امروز به دستور کارگروه فیلترینگ، بازی محبوب پابجی از مارکت‌های اندرویدی و همچنین سایت‌های دانلود حذف شد. مدیرعامل مایکت اما در واکنش به این خبر، در گفتگویی با دیجیاتو اعلام می‌کند که حذف کردن ...

عصر امروز به دستور کارگروه فیلترینگ، بازی محبوب پابجی از مارکت‌های اندرویدی و همچنین سایت‌های دانلود حذف شد. مدیرعامل مایکت اما در واکنش به این خبر، در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - گفتگویی با دیجیاتو اعلام می‌کند که حذف کردن بازی‌های محبوب گیمرهای ایرانی از مارکت‌های اندرویدی داخلی، نمی‌تواند ذائقه گیمرها را تغییر داده و کاری کند که آنها به یک بازی دیگر روی بیاورند. او معتقد است عواقب چنین تصمیم‌هایی، بردن بار ترافیک اینترنت به خارج از مرزهای ایران و همچنین بی‌اعتماد کردن کاربران نسبت به پلتفرم‌های ایرانی خواهد بود.

«وحید رحیمیان» در گفتگو با دیجیاتو ضمن اشاره به حذف بازی محبوب پابجی از روی این مارکت اندرویدی و دیگر مارکت‌ها و سایت‌های دانلود این پرسش را مطرح می‌کند که اگر این بازی تا به امروز مشکلی داشته چرا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - دستور مسدودسازی‌اش صادر نشده است؟ او - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - در اینباره می‌گوید:

«پابجی یک ماهی می‌شود که آپدیتی هم عرضه نکرده، چطور این بازی ویدیویی از شب گذشته تا امروز ناگهان جزو مصادیق مجرمانه رایانه‌ای حساب شده است؟ اگر بازی مشکلی داشته پس کسانی که پیش از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - این در امور بودند سهل انگاری کرده‌اند که گذاشته‌اند بازی به چند میلیون نصب برسد و سپس جلوی آن را بگیرند، اگر هم مشکلی نداشته که پس چرا ابلاغیه حذف آن صادر شده است؟»

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان

رحیمیان در پاسخ به این پرسش که این ابلاغیه‌ها از کدام نهاد و به چه شکل صادر می‌شود به دیجیاتو می‌گوید: «در طول هفته ابلاغیه‌های متفاوتی از کارگروه مصادیق مجرمانه رایانه‌ای کشور به دست ما می‌رسد که اسامی یک سری اپلیکیشن و بازی است و ما باید آنها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - را حذف کنیم. البته امکان شکایت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - برای ما مانند تمامی شهروندان وجود دارد و می‌توانیم در سامانه internet.ir نسبت به مسدودسازی برنامک و یا یک بازی شکایت کنیم اما معمولا این موضوع به نتیجه خاصی نمی‌رسد و تصور نمی‌کنم بر سر پابجی نیز بتوان شکایتی پیش برد که به جایی برسد.» رحیمیان تاکید می‌کند در نامه‌هایی که به آنها ابلاغ می‌شود دلیل مسدودسازی ذکر نمی‌شود و تنها دستور مسدودسازی صادر شده است.

او در پاسخ به پرسش دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه حذف این بازی‌ها چه عواقبی برای گیمر ایرانی خواهد داشت به دیجیاتو می‌گوید: - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - «گیمر حذف این بازی را از چشم ما می‌بیند و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - نمی‌داند ما - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - یک تیم اجرایی هستیم و نه قانون‌گذار. این روش‌های نظارت بر محتوا از طریق مسدودسازی و... شکست خورده است. انتظار می‌رود - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - حاکمیت طرفدار مالیات پردازان باشد و وقتی ما مالیات می‌دهیم باید طرفدار ما باشند اما این اقدامات کاری می‌کند که به طور غیر مستقیم پلتفرم خارجی بیشتر مورد اهمیت واقع داده شده است.»

رحیمیان باور دارد این مسدودسازی کاری می‌کند که گیمرها نسبت به پلتفرم داخلی مایوس می‌شود و حس بی‌اعتمادی نسبت به محصولات بومی پیدا می‌کند. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - او می‌تواند امروز پابجی را از سرویس گوگل پلی یا صدها سایت خارجی و داخلی دیگر دانلود کند و به این سمت و سو می‌رود. در این حالت هم ترافیک را به جای دیگر فرستادیم و هم کاربر را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - از پلتفرم داخلی به پلتفرم خارجی و یا سایت‌هایی که ممکن است بدافزار به گوشی مشترک بفرستند هدایت کرده‌ایم.»

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان

مدیرعامل مایکت درباره چرایی حذف بازی محبوب پابجی می‌گوید که ایده‌ای در این مورد ندارد اما حدس می‌زند که موضوع مربوط به بند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - نسبتا جدیدی باشد که در سامانه internet.ir نیز به آن اشاره شده است:

«در یکی از بندها آمده که محصولات باید مجوز وزارت ارشاد اسلامی داشته باشند و در پرانتز نام «بنیاد ملی بازی‌های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - رایانه‌ای» نیز ذکر شده است. بازی مثل پابجی هم مجوزهای داخلی را نداشت اما آیا اساسا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - شرکت ناشر این بازی می‌تواند هم‌اکنون در ایران به راحتی مجوز بگیرد؟ آیا چند روز دیگر ممکن است - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - مثلا فیفا هم بدون مجوز شود و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - از مارکت‌ها حذف شود تا بایستیم و Ea Games (ناشر این بازی) بیاید از ایران مجوز بگیرد؟»

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان

رحیمیان می‌گوید مسدودسازی بازی‌ها طی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - یک شب و بدون هیچ دلیلی باعث می‌شود که ناشرین خارجی هم برای ورود به بازار کشور حذر داشته باشند. او در اینباره به دیجیاتو می‌گوید: «گیمرهای ایرانی هم مانند جمعیت برنامه‌نویسان ایرانی حالا هم از خارج تحریم شده‌اند و هم از داخل فیلتر و در یک چرخه بی‌پایان محدودیت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - گیر کرده‌اند.»

مدیرعامل مایکت با ذکر این نکته که پابجی در مایکت ۵ میلیون نصب دانلود داشته و ماهیانه چند ترابایت دانلود از طریق این بازی حجیم ایجاد می‌شده می‌گوید که بیم آن می‌رود تا بازی‌های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - محبوب دیگر هم به همین سرنوشت دچار شوند چرا که بیشتر بازی‌ها مجوز داخلی لازم را ندارند: «برخی بازی‌ها مانند Call Of Duty - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - کاربران ایرانی را خودشان تحریم کردند اما از آن سو این بیم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - هم وجود دارد که بازی‌های دیگر که در بین گیمرها محبوب هستند از مارکت‌ها حذف شوند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone