🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  3. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  4. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37115.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بلومبرگ جزئیات جدیدی از آیفون Xs Plus منتشر کرد

اوایل امسال مینگ چی کو، تحلیلگر شرکت KGI Securities که به خاطر پیش بینی های دقیقش در مورد محصولات اپل شهرت دارد، اعلام کرد که کوپرتینوهایی ها برای سال ۲۰۱۸ سه مدل آیفون را در ...

اوایل امسال مینگ چی کو، تحلیلگر شرکت KGI Securities که به خاطر پیش بینی های دقیقش در مورد محصولات اپل شهرت دارد، اعلام کرد که کوپرتینوهایی ها برای سال ۲۰۱۸ سه مدل آیفون را در نظر گرفته اند.

نخستین مدل، آیفون Xs با نمایشگر ۵.۸ اینچی اولد خواهد بود. مدل بعدی Xs Plus است - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که همراه با نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد به دست مشتریان می رسد و در نهایت آیفون ۹ را خواهیم داشت که مجهز به یک صفحه ۶.۱ اینچی ال سی دی خواهد بود.

به گفته مینگ چی کو، آیفون ۹ بر خلاف دو مدل دیگر فقط دارای یک دوربین در پشت دستگاه است و از 3D Touch هم پشتیبانی نخواهد کرد. با این وجود هر سه مدل از Face ID - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی کرده و دارای دوربین TrueDepth خواهند بود.

پس از گذشت چندین ماه از این پیشبینی، ساعاتی پیش گزارشی در بلومبرگ منتشر شده که جزئیات بیشتری در مورد آیفون های امسال فاش می کند. منابع - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ناشناس در گفتگو با - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بلومبرگ بخش زیادی از حرف های مینگ چی کو را تأیید کرده اند با این وجود جزئیات بیشتری در اختیار این رسانه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قرار داده اند.

آیفون Xs Plus - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همراه با نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد به دست مشتریان خواهد رسید

به گزارش بلومبرگ، آیفون Xs Plus هم اکنون با اسم رمز D33 شناخته می شود و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد آن دارای رزولوشن ۱۲۴۲x۲۶۸۸ پیکسل است. همچنین پیش بینی شده که تراکم پیکسلی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این نمایشگر به ۴۵۵ پیکسل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در اینچ برسد.

در ادامه گزارش می خوانیم که آیفون Xs با اسم رمز D32، همچنان از همان - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نمایشگر ۵.۸ اینچی اولد آیفون X بهره می برد. ضمنا هر دو مدل، یعنی آیفون Xs و Xs Plus در رنگ طلایی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نیز به بازار عرضه خواهند شد. نکته جالب این که در بعضی کشورها شاهد عرضه مدل های دو سیم کارته این دو اسمارت فون نیز خواهیم بود.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
تصویری منتسب به آیفون X طلایی که ساعاتی پیش در توییتر منتشر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شده

اپل برای آیفون های بعدی خود از فناوری E-SIM  - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی می کند، که به شما اجازه می دهد بدون نیاز - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به سیم کارت فیزیکی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به چندین اپراتور تلفن همراه متصل باشید. اما در نهایت آیفون - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ۹ را داریم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که اپل بسیاری از ویژگی های مهم سری گران قیمت Xs را در آن گنجانده، با این وجود قیمت دستگاه را با حذف تاچ سه بعدی، نمایشگر ال سی دی، پشت بدنه از جنس شیشه و فقط یک دوربین در پشت دستگاه پایین نگه داشته است.

با توجه به این که پیش بینی های مینگ چی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کو معمولا درست از آب در می آیند و گزارش اخیر بلومبرگ هم آن ها را تأیید کرده، به نظر می رسد که سپتامبر امسال می توانیم انتظار معرفی سه آیفون - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جدید را با ویژگی های ذکر شده از سوی اپل داشته باشیم.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

بد نیست اشاره کنیم که اخیراً عکسی از پنل تاچ به خصوصی منتشر شده که گمان می‌رود با توجه ظاهر، بریدگی، - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اندازه و کابل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اتصالش متعلق به آیفون - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 10 پلاس ۶.۵ اینچی باشد که قرار است سال آینده به بازار آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone