🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37120.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

با اموجی واقعیت افزوده سامسونگ، کاراکتر‌های محبوب دیزنی را به نمایش بکشید

سامسونگ با رونمایی از اموجی واقعیت افزوده خود سر و صدای زیادی به پا کرده است چرا که با استفاده از این قابلیت ویژه، پرچمداران تازه این شرکت می‌توانند صورت کاربر را دقیقاً به شکل انیمیشن ...

سامسونگ با رونمایی از اموجی واقعیت افزوده خود سر و صدای زیادی به پا کرده است چرا که با استفاده از این قابلیت ویژه، پرچمداران تازه این شرکت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می‌توانند صورت کاربر را دقیقاً به شکل انیمیشن بازسازی کنند. حال به نظر می‌رسد که به لطف همکاری دیزنی و سامسونگ، کاربران می‌توانند با شخصیت‌های محبوب این کمپانی اموجی های واقعیت افزوده بسازند.

میکی ماوس و مینی ماوس جزو اموجی‌های سه بعدی پرچمداران سامسونگ هستند

اموجی واقعیت افزوده قادر است ویژگی‌های مختلف کاربر نظیر رنگ پوست، میزان کارتونی بودن و حتی لباس‌های او را دستکاری کرده و انیموجی مخصوص - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به فرد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را طراحی کند. اما چندین استیکر سه بعدی از پیش تعیین شده هم وجود دارد که کاربر می‌تواند از آنها برای به تصویر کشیدن حالت چهره‌اش از آنها استفاده کند.

در نتیجه همکاری دیزنی و سامسونگ ، میکی ماوس و مینی ماوس که از قدیمی‌ترین کاراکتر‌های دیزنی به شمار - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می روند در زمره اموجی‌های سه بعدی کهکشانی های جدید - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قرار گرفتند و صاحبان این دو موبایل قادرند از آنها استفاده کنند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

هنوز کاراکتر‌های دیگری در نمونه‌ی آزمایشی این محصول وجود ندارند اما عکسی از شخصیت‌های خانواده‌ی شگفت انگیزان در کنفرانس سامسونگ پخش شده که نشان‌ می دهد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - همکاری دیزنی و سامسونگ ادامه خواهد داشت و قرار است کاراکتر‌های زیادی از دیزنی به پرچمداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس بیایند.

۱۳۸ میلیون سهم از دیزنی به نام استیو جابز بود

جالب است که قرارداد یاد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده درست جلوی چشم اپل انجام شده. اپل و دیزنی همیشه رابطه‌ی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نزدیکی داشته‌اند چرا که یکی از بنیانگذاران اپل یعنی استیو جابز عضوی از هیئت مدیره‌ی دیزنی بوده و در طرف مقابل «باب ایگر» مدیرعامل دیزنی، عضو هیئت مدیره‌ی اپل است.

۱۳۸ میلیون سهام از دیزنی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به استیو جابز تعلق داشت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که پس از مرگش به نام همسر وی یعنی لارن پاول در‌آمده است. با اینکه سهام رسیده به پاول نصف شده اما هنوز وی صاحب ۶۴.۳ میلیون سهم کمپانی دیزنی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است که ۴ درصد سهام این شرکت را تشکیل می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

به گفته سامسونگ، دیزنی این توانایی را خواهد داشت که طبق خواسته خود از ویژگی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اموجی واقعیت افزوده استفاده کرده و کاراکتر‌های متفاوتی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای پرچمداران شرکت کره‌ای طراحی کند.

با توجه به اینکه دیزنی صاحب امتیاز چندین سری - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - محبوب نظیر جنگ ستارگان، دنیای کمیک بوکی مارول و انیمیشن‌های پیکسار نیز هست، دیر یا زود خواهید توانست در قالب کاراکتر محبوبتان رفته و در شبکه‌های مجازی نقش ایفا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone