🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  2. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  3. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37116.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا ۳ و مدل های پس از آن به اندروید وان مجهز می شوند

شرکت HMD Global صاحب امتیاز برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل بارسلونا اعلام کرد که موبایل نوکیا 3 و مدل های بالاتر از آن، قسمتی از برنامه‌ی اندروید وان خواهند بود. این اتفاق بدین معنی ...

شرکت HMD Global صاحب امتیاز برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل بارسلونا اعلام کرد که موبایل نوکیا 3 و مدل های بالاتر از آن، قسمتی از برنامه‌ی اندروید وان خواهند بود. این اتفاق بدین معنی خواهد بود که تمامی این تلفن‌های هوشمند تا سه سال بعد از عرضه‌ نیز به روز‌رسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اندروید وان نسخه خالصی از اندروید است که هدف از توسعه‌ی آن رقم‌زدن تجربه‌ ای مشابه موبایل های پرچمدار در تلفن های همراه میان رده - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - است. گوگل با ارائه اندروید وان روی امنیت، سادگی و بروزرسانی سریع تمرکز کرده و این دقیقا همان چیزی است که موبایل های میان رده و اقتصادی به آن نیاز دارند.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

بر این اساس موبایل‌های بهره گرفته از این سیستم‌عامل با محدود کردن نصب تعداد اپلیکشین‌ها فضایی بیشتری برای ایجاد بهترین سطح امنیت ایجاد می‌کند و به همین دلیل موبایل‌های بهره مند از این ‌OS، اولین مدل‌هایی هستند که به روز‌رسانی‌های ماهانه را دریافت می‌کنند.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

بر اساس ادعای HMD Global موبایل‌های نوکیا ۳، نوکیا ۵، نوکیا ۶، نوکیا ۶ (۲۰۱۸)، نوکیا ۷، نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۸ و نوکیا ۸ سیروکو لیست کامل تلفن‌های هوشمند اندروید وان برند نوکیا را تشکیل خواهند داد. تنها مدل‌ نوکیا ۱ و نوکیا ۲ غایبین این لیست خواهند بود. البته باید به خاطر داشت که نوکیا ۱ از برنامه‌ی اندروید گو بهره می‌برد که مخصوص موبایل‌های اقتصادی طراحی شده است.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

این در حالیست که موبایل‌هایی که - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اندروید ۸.۰ به طور پیش فرض در آنها نصب شده اکنون قادرند که آپدیت اوریو ۸.۱ را طی هفته‌های آینده نصب کنند. تنظیمات اعلان‌های جزئی‌تر، حالت تصویر در تصویر، اپلیکیشن‌های آنی و ایموجی‌ها‌ی جدید از قابلیت‌های نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل گوگل خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone