🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37125.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 9 آپدیت های اندروید را سریع تر دریافت می کند

سامسونگ دیروز طی رویداد رونمایی از گلکسی اس 9 بسیاری از قابلیت های جدید از جمله چیپست اسنپدراگون 845، دوربین دوگانه با فیلم برداری فوق سریع و غیره را توضیح داد اما یکی از مواردی ...

سامسونگ دیروز طی رویداد - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رونمایی از گلکسی اس 9 بسیاری از قابلیت های جدید از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جمله چیپست اسنپدراگون 845، دوربین دوگانه با فیلم برداری فوق سریع و غیره را توضیح داد اما یکی از مواردی که علی رغم اهمیت بالا - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هیچ توضیحی درباره آن ارائه نشد پشتیبانی این موبایل از پروژه Treble بود، که حالا به صورت رسمی تائید شده است.

یکی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از مشکلات سیستم عامل - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اندروید، اختلاف زمان زیاد بین معرفی نسخه جدید از سوی گوگل و انتشار آن توسط سازندگان تلفن - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - های هوشمند است، برای مثال با گذشت تقریبا یک سال از عرضه گلکسی اس 8، این موبایل تا همین اواخر از اندروید نوقا بهره می برد.

مساله اپدیت کند اندروید به روش برقراری ارتباط لایه های نرم افزاری با سخت افزار موبایل هم مرتبط می شود، به عبارت دیگر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سامسونگ در هر بروزرسانی ناچار - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است بخش های متعددی از کد اندروید را اپدیت کند. تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقیگوگل با درک مشکلات امنیتی و کاربردی عدم بروزرسانی اسمارت فون ها طی کنفرانس I/O 2017 پروژه Treble را معرفی کرده که در آن کُدهای مربوط به سخت افزار و چیپست از هم جدا شده اند.

بنابرین دیگر نیازی نیست که کمپانی کره ای برای ارائه آپدیت های اندروید منتظر دریافت بروزرسانی از کمپانی هایی مثل کوالکام - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - باشد یا دست - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به تغییرات عمده ای در کدهای منبع سیستم عامل بزند.

از انجایی که این پروژه انتشار بروزرسانی را در حد ارائه پچ های امنیتی تسهیل کرده، انتظار می رود که روند اپدیت گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن نسبت به نسل های قبل سرعت بیشتری داشته باشد.

پروژه Treble در اسمارت فون هایی که به صورت پیش فرض با اندروید اوریو عرضه می شوند، ارائه شده اما گلکسی اس 8 که به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تازگی اوریو را دریافت کرده هنوز از این قابلیت برخودار نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone