🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  2. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37128.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سرمایه گذاری مشترک شبکه آفتاب و پیک‌برتر برای توسعه اپلیکیشن دانرو

گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب و گروه شرکت‌های برتر (پیک برتر) در نخستین مشارکت خود به عنوان دو مجموعه تبلیغاتی کشور که پیش از این تمرکز بیشتری روی تبلیغات از نوع سنتی داشتند، با سرمایه‌گذاری ...

گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب و گروه شرکت‌های برتر (پیک برتر) در نخستین مشارکت خود به عنوان دو مجموعه تبلیغاتی کشور که پیش از این تمرکز بیشتری روی تبلیغات از نوع سنتی داشتند، با سرمایه‌گذاری برابر خود در اپلیکیشن دانرو و توسعه تجاری آن، همکاری خود را با هدف ایجاد - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تحول در فرآیند‌های بازاریابی دیجیتال ایران آغاز کردند. سرمایه ای که بنابر - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برخی شایعات، رقمی معادل 10 الی 15 میلیون دلار است، البته این رقم توسط هیچ یک از اعضای این سه کمپانی تایید رسمی نشده است.

دانرو اپلیکیشنی است که در سال 1394 به عنوان بخش دیجیتال - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مجموعه پیک برتر شروع به فعالیت کرد و یک نوع راهنمای آنلاین و جامع کسب و کارهای کشور به شمار می رود. «پارسا جان‌باز» مدیرعامل دانرو مهمترین بخش فعالیت دانرو را ایجاد بستر رسانه‌ای مناسبی برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SME) به مخاطبانشان عنوان می‌کند:

«با توجه به سهم چشمگیر کسب‌و‌کارهای کوچک و محلی در تولید ناخالص داخلی کشورهای توسعه یافته، و با نگاهی به دورنمای اقتصادی کشور که عدم وابستگی به درآمدهای نفتی رکنی اساسی در پایداری آن - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خواهد بود، چنین کسب‌و‌کارهایی سهم بزرگی در آینده اقتصاد کشور - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خواهند داشت؛ لذا سرمایه‌گذاری در این حوزه آینده - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - روشنی را برای این گونه مراکز ترسیم می‌کند.»

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

وی رقم - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - میلیون دلاری سرمایه‌گذاری انجام شده - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در این شرکت را در گفتگوی خود با دیجیاتو نه رد می‌کند و نه تکذیب اما خبر از تولید محصولات دیگری مثل یک ماژول در آینده‌ نه چندان دور می‌دهد و تاکید می‌کند که هر محصولی ساخته شود تحت نام و برند دانرو خواهد بود.

گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه‌ آفتاب، هجده سال است که در حوزه تبلیغات فعالیت می‌کنند و تیم - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دیجیتال آنها به گفته «بهرنگ تنکابنی»، مدیرعامل دیجیتال مارکتینگ این شرکت به مدت دو سال است که - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - راه‌اندازی شده و مطالعات خود را در زمینه ورود به استارتاپ‌ها انجام داده است. تنکابنی به دیجیاتو می‌گوید:

«فعلا تصمیم گرفته شده تا رقم سرمایه‌گذاری به طور دقیق و مشخص اعلام نشود اما می‌توانم بگویم که این مبلغ در اشکال و صورت‌های مختلف به مجموعه - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دانرو وارد می‌شود. حضور نمایندگان شبکه آفتاب در مسیر راه دانرو و جذب نیروی انسانی گسترده‌ای که به زودی رخ خواهد داد، - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کمک خواهد کرد که برنامه‌های - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - درازمدت و کوتاه مدت این سرمایه‌گذاری به سرانجام برسند.»

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

او شبکه آفتاب را لیدر دنیای بازار تبلیغات در - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کشور متصور - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می‌شود و صحت این گفته را در آمار عرضه شده توسط صداوسیما بیان می‌کند. تنکابنی باور دارد که صنعت تبلیغات و اطلاع - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رسانی در استارتاپ‌ها جایگاه خود را پیدا نکرده و دانرو می‌تواند این جایگاه را در کسب‌وکارهای نوپا پیدا کند. وی قرار گرفتن مجموعه شبکه آفتاب - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در کنار دانرو را امری خوش - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - یمن می‌بیند و باور دارد که این اپلیکیشن به عنوان یک آژانس SME قوی می‌تواند تحولات خوبی را در - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - صنعت تبلیغات ایجاد کند:

«البته این سرمایه‌گذاری بدین معنا نیست که بخش دیجیتال شبکه آفتاب که امروزه مشتریان خودش را هم دارد بسته شود بلکه صرفا یک همکاری سه جانبه - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حساب می‌شود تا بتوانیم همه کسب‌وکارها و بیزینس‌ها - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را با مردم و البته مردم را با آنها آشنا کرده و تبلیغات را به جایگاه مدرنی برسانیم.»

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

تنکابنی مجموعه پیک‌برتر را از باسابقین فعالان تبلیغاتی در حوزه رسانه و چاپ و شبکه آفتاب را از قدیمی‌های تبلیغات محیطی و تلویزیونی عنوان می‌کند و - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - وارد شدن این دو مجموعه به حوزه دیجیتال را بنا به ضرورت دنیای تکنولوژی امروز، امری واجب می‌داند. وی همچنین به دیجیاتو خبر از برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی مشترک در آینده - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کاری این مجموعه و دانرو می‌دهد.

«رضا حداد» مدیرعامل گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب نیز ضمن ابراز امیدواری به آینده روشن استارتاپ‌ها و با اشاره به تغییر شکل سریع بازار تبلیغات در سال‌های - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اخیر، دلیل سرمایه‌گذاری این شرکت را در دانرو چنین بیان کرده است:

«بازار تبلیغات ایران به سمت تعامل - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مستقیم کسب‌وکارها و مشتریان سوق پیدا کرده و رسانه‌ها و ابزار دیجیتال هم به خوبی این امکان را تسریع و تسهیل می‌کنند. ما هم در سه سال اخیر از این تغییر غافل نبوده‌ایم و با بررسی و پایش فعالیت‌ استارتاپ داخلی، به دنبال تدوین راهبردهای تجاری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ابزارها و رسانه‌های دیجیتال و البته در  دامنه تخصصی خود یعنی تبلیغات بوده‌ایم.

ظرفیت‌ها - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و آینده روشن دانرو و - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - البته توانمندی و سابقه گروه شرکت‌های برتر در تعامل با کسب‌وکارهای خرد، امکان همکاری با یک شریک تجاری توانمند را برای ما میسر کرده و گروه ما را - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - یک گام دیگر - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به دستیابی اهداف توسعه تجاری‌اش نزدیک‌تر خواهد کرد.»

به گفته مدیران دو مجموعه با - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سرمایه‌گذاری انجام - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده، قرار است که این اپلیکیشن ضمن توسعه به حوزه‌های جدیدی از بازار هم وارد شود و در آینده نزدیک محصولات جدیدی در دانرو توسعه خواهند یافت که هر یک بخش مهمی از نیاز کسب‌و‌کارهای - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کوچک و بزرگ کشور را در حوزه تبلیغات برآورده می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone