🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  4. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37124.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 9 به هدست Gear VR جدید احتیاج ندارد

سامسونگ طی مراسم رونمایی از گلکسی اس 9 در کنگره جهانی موبایل بارسلون امسال بر خلاف گذشته از یک هدست Gear VR جدید رونمایی نکرد. سامسونگ اولین هدست واقعیت مجازی خود را در سال ۲۰۱۴ میلادی ...

سامسونگ طی مراسم رونمایی از گلکسی اس 9 در کنگره جهانی موبایل بارسلون امسال بر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خلاف - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گذشته از یک - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هدست Gear VR جدید رونمایی نکرد.

سامسونگ اولین هدست واقعیت مجازی خود را در سال ۲۰۱۴ میلادی به همراه تلفن هوشمند گلکسی نوت 4 به بازار عرضه کرد. از آن زمان به بعد شرکت کره‌ ای سعی کرده که پلتفرم خود را ارتقا داده و سالانه‌ مدل‌هایی از این هدست‌ها به بازار عرضه کند. اصولاً هدست‌های جدید این شرکت به همراه پرچمدارانش معرفی شده و مشخص می‌شد که نسبت به - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سال گذشته چه تغییری در ابعاد و قابلیت‌هایشان داشته‌اند. در حالی که امسال برخلاف گذشته این اتفاق رخ نداده است.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

از آنجایی‌ که گلکسی اس 9 و برادر بزرگترش از لحاظ اندازه به پیشینیان خود شباهت بسیاری دارند، به همین دلیل می‌توان از - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هدست Gear VR قبلی برای استفاده از پرچمداران جدید سامسونگ استفاده نمود.

هدست Gear VR که سال گذشته در کنگره جهانی موبایل معرفی شد، اولین هدستی بود که به همراه یک کنترلر عرضه می‌شد. با بررسی کنترلر این گجت مشخص شد که طراحی سبک و منحصر به فردش کارایی آن را کم نکرده است.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

تغییرات کوچک پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس بیشتر پیرامون محل قرارگیری حسگر اثر انگشت و کم کردن حاشیه‌های این محصولات بوده است. بنابراین بر اساس این تغییرات کوچک دیگر نیازی نیست که هدستی جدا برای استفاده از این - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گجت‌ها طراحی نمود و همان هدست واقعیت مجازی Gear VR سال ۲۰۱۷ کافیست.

این مسئله می‌تواند خبر خوشی برای طرفداران این تلفن‌های هوشمند به حساب آید چرا که آنها می‌توانند از هدست واقعیت مجازی Gear VR خود برای این محصولات استفاده کنند. بدین صورت اگر کاربری هدست Gear VR مدل SM-R324 یا SM-R325 را داشته باشد، بدون هیچ مشکلی می‌تواند تجربه‌ی واقعیت مجازی را در پرچمداران بعدی سامسونگ تجربه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone