🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37135.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

میکرون از چیپ های حافظه جدید 3D NAND برای پرچمداران اندرویدی رونمایی کرد

شرکت میکرون تکنولوژی در جریان نمایشگاه MWC، از سری جدید چیپ های حافظه 3D NAND خود برای پرچمداران اندرویدی پرده برداشت. چیپ های جدید که نسل دوم 3D NAND محسوب می شوند، بر پایه استاندارد ...

شرکت میکرون تکنولوژی در جریان نمایشگاه MWC، از سری جدید چیپ های حافظه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 3D NAND خود برای پرچمداران اندرویدی پرده برداشت. چیپ های جدید که نسل دوم 3D NAND محسوب می شوند، بر پایه استاندارد UFS ۲.۱ طراحی شده و ماژول های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گیگابایتی را - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شامل می شوند که تا انتهای بهار امسال در اختیار سازندگان تلفن های هوشمند قرار خواهند گرفت.

چیپ های مذکور، بر مبنای تکنولوژی سه وجهی 3D NAND کار می کنند که میکرون موارد استفاده آن ها را کمک به عملکرد بهتر در اپلیکیشن های هوش مصنوعی ذکر می کند. مضاف بر این، محصولات جدید میکرون می توانند در موارد دیگری مثل تشخیص چهره و اپلیکیشن های واقعیت مجازی نیز عملکرد بهتری را برای پرچمداران اندرویدی به ارمغان بیاورند.

سامسونگ رقیب مستقیم میکرون برای تولید چیپ های حافظه محسوب می شود

میکرون ادعا می کند که نسل دوم این چیپ ها، برای عکاسی با موبایل و اشتراک گذاری تصاویر بسیار ایده آل هستند و قادرند حجم عظیمی از داده ها را با حداقل تأخیر منتقل کنند. ضمنا چیپ های - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 3D NAND جدید در عین داشتن - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ابعاد کمتر، سلول های ذخیره بیشتری نسبت به نسل گذشته خود دارند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و در مصرف انرژی باتری هم بهینه تر - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - عمل می کنند.

همچنین گفته شده که - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این چیپ های حافظه ۵۰ درصد در مقایسه با نسل قدیمی سریع تر بوده و در عین اندازه یکسان، دو برابر - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حافظه بیشتری در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهند. تاریخ عرضه این چیپ ها هنوز مشخص نشده، با این وجود احتمالا در نیمه دوم سال جاری شاهد عرضه اولین اسمارت فون - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - های مجهز به این چیپ های پیشرفته خواهیم بود.

در انتها بد نیست بدانید که در این حوزه سامسونگ رقیب - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مستقیم میکرون برای تولید چیپ های حافظه محسوب می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone