🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27418.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

حافظه اینتل آپتین M15 معرفی شد؛ سریع‌تر از قبل با مصرف انرژی کمتر

اینتل در رویداد کامپیوتکس امسال، کنار پردازنده های نسل دهم خود از حافظه های آپتین M15 رونمایی کرده که در مقایسه با قبل تغییری در حجم شان اعمال نشده اما کارایی آنها افزایش و مصرف ...

اینتل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان - در رویداد کامپیوتکس امسال، کنار پردازنده های نسل دهم خود از حافظه های آپتین M15 رونمایی کرده که در مقایسه با قبل تغییری در حجم شان اعمال نشده اما کارایی آنها افزایش و مصرف کاهش یافته - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان - است.

حافظه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان - های آپتین اینتل عمدتاً به عنوان کش - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان - کاربرد دارند تا سرعت دسترسی به فایل های روی هارد دیسک ها یا SSD ها که به تناوب مورد استفاده قرار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان - می گیرند را افزایش دهند. به این ترتیب این حافظه ها گزینه ای برای استفاده به عنوان فضای ذخیره سازی اصلی نیستند. به گفته اینتل، با ترکیب حافظه جدید با پردازنده های نسل نهم لپتاپ و دسکتاپ این شرکت، کاربران زمان بوت کمتر و اجرای بازی ها، اپلیکیشن ها و مرورگر سریع تر را تجربه خواهند کرد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان

اینتل آپتین M15 به عنوان نسل دوم M10 معرفی شده و از رابط PCI Express 3.0 x4 بهره می برد. همین رابط هم مهمترین ارتقا به حساب می آید؛ چرا که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان - نسل قبلی از رابط PCie 3.0 x2 بهره می برد. خصوصیات اینتل آپتین M15 به این ترتیب است:

  • سرعت خواندن متوالی تا 2000 مگابایت بر ثانیه
  • سرعت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان - نوشتن متوالی تا 900 مگابایت بر ثانیه
  • سرعت خواندن تصادفی تا 450 هزار عملیات ورودی/خروجی در هر ثانیه
  • سرعت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان - نوشتن تصادفی تا 220 هزار عملیات ورودی/خروجی در هر ثانیه

در مدل M10 سرعت ها به ترتیب 1450 و 640 مگابایت بر ثانیه و 250 هزار و 140 هزار عملیات ورودی/خروجی در ثانیه بود. البته سرعت بالاتر تنها تفاوت نیست و به گفته اینتل مصرف - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان - انرژی هم در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان - مقایسه با قبل کاهش یافته است.

ظرفیت های ارائه شده برای اینتل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان - آپتین M15 برابر 16، 32 و 64 گیگابایت است. البته گمانه زنی هایی در مورد مدلی 128 گیگابایتی هم شنیده شده بود ولی هنوز اینتل صحبتی از آن نکرده است.

هنوز قیمت حافظه های جدید اعلام - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نجف آباد استان اصفهان - نشده و اینتل تنها به عرضه در سه ماهه سوم سال جاری میلادی (حدود تابستان) اشاره کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone