🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29435.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هایسنس با تکنولوژی ULED XD، تلویزیون هایی با دو لایه پنل نمایشگر می سازد

کمپانی هایسنس در نمایشگاه CES امسال از تازه ترین تکنولوژی تلویزیون های خود رونمایی کرد که ULED XD نامیده می شود. هایسنس با این تکنولوژی، دو پنل نمایشگر را داخل قاب تلویزیون جای می دهد ...

کمپانی هایسنس در نمایشگاه CES امسال از تازه ترین تکنولوژی تلویزیون های خود رونمایی کرد که ULED XD نامیده می شود. هایسنس با این تکنولوژی، دو پنل نمایشگر را داخل قاب تلویزیون جای می دهد و به ادعای خودش، ULED XD شامل تکنولوژی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - دیگری مانند چیپست های بهتر و الگوریتم های پردازش تصویر جدید نیز هست که «رنگ مشکی بسیار عمیق و روشنایی حیرت انگیز» را به ارمغان می آورند.

هایسنس با تکنولوژی ULED XD دو پنل را در مقابل بک لایت LED قرار می دهد و یک نمایشگر 4K RGB، در لایه سوم و بالایی خواهد بود. - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - در میان پنل 4K و بک لایت، یک پنل 1080p قرار می گیرد که تصاویر را به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - صورت سیاه و سفید به نمایش در می آید. این - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - بدان معناست - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - که تصویر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - نهایی، ترکیبی از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - نور منبع LED و تصویر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - سیاه و سفید خواهد بود که در تئوری، به نمایش رنگ های مشکی عمیق تر منجر می شود.

کمپانی مورد اشاره جزییات بیشتری درباره این تکنولوژی ارائه نکرده اما می گوید روشنایی تلویزیون هایش به 2900 نیت می رسد و ضمناً می توان شاهد «بالاترین دامنه داینامیک» روی یک پنل LCD بود. عملکرد این تکنولوژی در دنیای واقعی مشخص - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - نیست و صرفاً باید به کنفرانس خبری پر زرق و برق هایسنس بسنده کرد؛ اما - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - قطعاً مشاهده ULED XD در دنیای واقعی جالب خواهد بود و باید دید که پنل سیاه و سفید میانی تا چه حد تفاوت ایجاد می کند. علاوه بر این باید در نظر داشت که این پنل اضافی، می تواند قیمت دستگاه را - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - به شکل قابل توجهی افزایش دهد؛ هرچند که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - هایسنس هنوز جزییات مربوط به قیمت گذاری تلویزیون های مجهز به این تکنولوژی را اعلام نکرده.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران

هایسنس در بخشی دیگر از کنفرانس خود به صحبت درباره زبان طراحی جدیدش، یعنی «One Design» برای تلویزیون هایی پرداخت که می توانند به دیوار آویزان شوند. هایسنس Sonic One نخستین تلویزیونی خواهد بود که از این زبان طراحی پیروی می کند و در عریض ترین بخش خود، 1.1 اینچ است؛ اما برخلاف تلویزیون های فوق باریک ال جی، نمونه های هایسنس از اسپیکر داخلی هم بهره مند شده اند. یک اسپیکر پیزوالکتریسیته هم در پشت دستگاه قرار دارد که صدا را به سمت تماشاگر می فرستد تا تجربه صوتی بهتری حاصل شود.

تلویزیون پرچمدار U9F هم یکی دیگر از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بابل استان مازندران - رونمایی های هایسنس در نمایشگاه CES بود. این تلویزیون 75 اینچی کوانتوم دات، با بک لایت 2200 نیتی، دالبی ویژن و گاموت رنگی وسیع از راه می رسد و الگوریتم هایی برای بهبود کیفیت تصویر دارد. U9F با قیمت خرده فروشی 3500 دلار عرضه می شود که در قیاس با مدل های مشابه اندروید تی وی و Roku بسیار گزاف به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone