🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  2. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  3. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  5. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39277.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تسلط کوالکام بر بازار چیپست های موبایل در سه ماهه اخیر

کوالکام اخیرا درگیر مسائل مختلفی از قبیل کشمکش های قضایی با اپل و مقاومت در برابر پیشنهادهای وسوسه کننده برادکام بوده با این حال آمارهای ارائه شده حاکی از این است که هنوز در بازار ...

کوالکام اخیرا درگیر مسائل مختلفی از قبیل کشمکش های قضایی با اپل و مقاومت در برابر پیشنهادهای وسوسه کننده برادکام بوده با این حال - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آمارهای ارائه شده حاکی از این است که هنوز در بازار چیپست های موبایل حرف اول را می زند.

بر اساس آمارهای ارائه شده توسط موسسه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تحقیقاتی «Counterpoint Research» در سه ماهه سوم سال 2017 کوالکام 42 درصد از کل سود بازار چیپست های موبایل را به خود اختصاص داده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش یافته است.

اپل با ارائه چیپست های سری Ax توانسته 20 درصد از این سود را از آن خود کند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اما این میزان نسبت به مدت مشابه سال 2016 یک درصد کاهش یافته است.

در جایگاه سوم مدیاتک - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با 14 درصد سهم از این بازار پر رونق دیده می شود در حالی که این میزان سال گذشته 18 درصد بوده است.

دو کمپانی سامسونگ و هواوی نیز با عرضه چیپست های - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اگزینوس و های سیلیکون به ترتیب 11 و 8 درصد از این بازار را به خود اختصاص داده اند در حالی که سال گذشته سهمی برابر با - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 8 و 6 درصد داشته اند.

با - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این حال در سه ماهه مذکور همه چز بر وفق مراد کوالکام نبوده و در بخش موبایل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های پرچمدار و میان رده با قیمت بالای 400 دلار سهم این کمپانی کمتر شده است.

تحقیقات Counterpoint Research نشان می هد که این مساله به روی آوردن تولیدکننده های مهم به استفاده از چیپست های اختصاصی برمی گردد.

یکی از تحلیل گران این موسسه به نام «شوبهیت سریواستاوا» در این باره می گوید:

استفاده سامسونگ، اپل و هواوی از چیپست های اختصاصی باعث شده سهم مجموع این چیپست ها از بازار 10 درصد افزایش پیدا کرده و به 20 درصد رسیده و از طرف دیگر سهم تولیدکننده های چیپست از قبیل مدیاتک، کوالکام و برادکام را کاهش دهد.

در نهایت سود این بازار با افزایش 19 درصدی نسبت به سال گذشته به 8 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - میلیارد دلار رسیده و این در حالی است که تمرکز تولیدکننده ها از تعداد هسته های هر پردازنده به تعبیه پردازنده های اختصاصی هوش مصنوعی تغییر یافته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone