🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28751.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

صفحه نمایش وان پلاس 7 پرو از قابلیتی فوق العاده برخوردار است

امروز صبح و طی انتشار چند تیزر که پیش نمایشی از مراسم معرفی اصلی بودند، کمپانی چینی وان پلاس از حضور تکنولوژی هیجان انگیز +HDR10 در گوشی موبایل وان پلاس 7 پرو که قرار است ...

امروز صبح و طی انتشار چند تیزر که پیش نمایشی از مراسم معرفی اصلی بودند، کمپانی چینی وان پلاس از حضور تکنولوژی هیجان انگیز +HDR10 در گوشی موبایل وان پلاس 7 پرو که قرار است به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - همراه مدل اصلی سه شنبه هفته آینده معرفی شوند، پرده برداشت.

برای دست یافتن به این استاندارد روشنایی 4000 نیتی لازم است

این تکنولوژی که جدیدترین فرمت استاندارد HDR10 است برای نمایش بازه دینامیکی گسترده تر طراحی شده. پنل هایی که از این استاندارد برخوردارند باید قادر به نمایش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - سطح بسیار بالایی از روشنایی باشند.

به منظور بهره مندی از استاندارد HDR10، پنل باید بتواند به 1000 نیت روشنایی دست پیدا کند؛ این عدد برای +HDR10 به مقدار خیره کننده 4000 نیت افزایش می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - یابد.

در حالی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - که استاندارد HDR تقریبا مرسوم شده، تا به حال دستگاه های بسیار کمی موفق به کسب استاندارد پلاس آن شده اند؛ از جمله تعداد کمی تلویزیون، دستگاه های پخش بلوری و چند تلفن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - هوشمند مثل گلکسی اس 10 سامسونگ.

کسب استاندارد یاد شده توسط وان پلاس 7 - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - پرو به این معناست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - که محتوای منطبق با HDR در صفحه این موبایل هوشمند خارق العاده نمایش داده خواهند شد؛ و دارای جزییات خیره کننده در سایه ها و قسمت های روشن آسمان به طور همزمان خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان

سطح بسیار بالای روشنایی ارائه شده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - توسط صفحه نمایش این موبایل به این معنا نیست که نگاه کردنش به چشمانتان آسیب وارد می کند. «VDE»، یک سازمان مستقل تست پس از بررسی این پنل گواهی امن بودن برای چشم را به آن اعطا کرده است.

استاندارد +HDR10 تا حد زیادی شبیه دالبی ویژن است، اما بر خلاف آن با قوانین کپی رایت برای تولیدکنندگان محدودیت ایجاد نکرده و احتمالا به زودی راهش را به دستگاه های بیشتری باز می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - کند.

با اینکه داشتن حق استفاده از آن هزینه ای ندارد، رسیدن به استاندارد +HDR10 کار بسیار دشواری است و طبق گفته های وان پلاس به زیرساخت های فنی بسیاری نیاز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - دارد.

بدون شک بهره - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - مندی از چنین قابلیتی بسیار هیجان انگیز بوده و نشانگر قدرت زیاد و توانایی فنی بالای وان پلاس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ابهر استان زنجان - 7 پرو است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone