🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  3. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  4. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  5. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30009.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی Enjoy 9 هواوی معرفی شد؛ نسخه‌ی ضعیف‌تر Enjoy 9 پلاس

بالاخره گوشی Enjoy 9 هواوی معرفی شد و کاربران بالاخره توانستند این تلفن هوشمند که در واقع نسخه‌ی رنگ و رو رفته‌ای یا تعدیل شده‌‌ای از Enjoy 9 پلاس محسوب می‌شود را مشاهده کنند. این در حالی ...

بالاخره گوشی Enjoy 9 هواوی معرفی شد و کاربران بالاخره توانستند این تلفن هوشمند که در واقع نسخه‌ی رنگ و رو رفته‌ای یا - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - تعدیل شده‌‌ای از Enjoy 9 پلاس محسوب می‌شود را مشاهده کنند. این در حالی است که مهرماه امسال Enjoy 9 پلاس فقط در بازار چین - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - معرفی شده بود.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل

اینطور از شواهد پیداست، هواوی Enjoy 9 از پنل نمایشگر ال سی دی ۶.۲۶ اینچی با رزولوشن  ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر این موبایل یاد شده از دوربین دوگانه‌ای متشکل از یک - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۸ و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر با ضریب اف ۲.۴ به همراه یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۲.۰ استفاده می‌کند.

خریداران می‌توانند این گوشی را در نسخه‌ی مختلف خریداری کنند؛ یک نسخه قوی‌تری که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی بهره می‌برد اما در نسخه‌ی ضعیفتر ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - حافظه‌ داخلی تعبیه شده است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل

جالب اینجاست که بر خلاف تصور شرکت هواوی برای این موبایل از چیپست‌های کایرین خود استفاده نکرده و یک چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ نقش پردازنده‌ را برای این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - موبایل ایفا می‌کند.

این تلفن هوشمند از مکانیزم مناسبی برای اسکن چهره بهره می‌برد و کمپانی چینی باور دارد که چنین سیستمی برای احراز هویت کافیست. به همین دلیل دیگر اثری از حسگر اثر انگشت روی بدنه‌ی این موبایل به چشم نمی خورد.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل

خبر خوب برای کاربران این است که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - Enjoy 9 هواوی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و موجب - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌شود که ساعات استفاده از این موبایل بالاتر برود. همچنین گفته شده این تلفن هوشمند به صورت پیش فرض از سیستم عامل  اندروید ۸.۱ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - اوریو بهره می‌برد و واسط کاربری EMUI 8.2 مخصوص گوشی‌های هواوی نیز برایش تعبیه شده است.

هواوی قرار است بار دیگر از طراحی گرافیک Gradient خود در بدنه‌ی این موبایل استفاده کند و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن را در چهار رنگ مختلف مشکی، آبی، قرمز و بنفش عرضه نماید. Enjoy 9 قرار است  از دو روز دیگر یعنی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۲۱ آذر ماه - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - به بازار چین عرضه شود - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر پارس آباد استان اردبیل - و هنوز قیمت آن دقیقاً مشخص نشده است اما این احتمال وجود دارد که با قیمتی در حدود ۲۱۵ دلار مواجه شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیوانرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
نمایندگی شما محبه بلوار امام خمینی پارس آباد اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در محبه بلوار امام خمینی شهر پارس آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone