🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38542.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

دولتی از جنس الکترونیک که نمی‌شود

عبارت «دولت الکترونیکی» اولین بار حدود ۸ سال پیش شنیده شد؛ طرحی که امروز هنوز نتیجه آن برای مردم، حتی مردمی که عاشق فناوری‌های روز هستند ملموس نیست. یکی از ساده‌ترین تاثیراتی که چنین طرحی ...

عبارت «دولت الکترونیکی» اولین بار حدود ۸ سال پیش شنیده شد؛ طرحی که امروز هنوز نتیجه آن برای مردم، حتی مردمی که عاشق فناوری‌های روز هستند ملموس نیست. یکی از ساده‌ترین تاثیراتی که چنین طرحی در صورت عملی شدن به معنای واقعی کلمه می‌تواند بر زندگی شهروندان داشته باشد، کاهش قابل توجه مراجعات حضوری آنها به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ادارات دولتی برای هر اقدام کوچکی است.

همین موضوع - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این سوال را به وجود می‌آورد که آیا ۸ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سال برای یک شروع واقعی کافی نبوده است؟ این پرسشی است که «محمدجواد آذری جهرمی»، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - امروز در سالگرد ۱۴۱مین تولد وزارت ارتباطات تلاش کرد تا به آن پاسخ دهد. او حلقه گم‌شده‌ی دولت الکترونیکی را در عدم هماهنگی دستگاه‌های مختلف می‌بیند و به شدت به آنها منتقد است.

آذری جهرمی امروز خبر داد که زیرساخت‌های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دولت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - الکترونیکی آماده هستند اما مشکل اصلی، عدم اتصال دستگاه‌ها به همدیگر است: «چقدر امروز حرف از مقابله با فساد زده می‌شود؟ راه‌حل، دولت الکترونیکی است که بخش زیادی از مراجعات به ادارات را کاهش می‌دهد. بر اساس - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قانون ما موظف هستیم هر سال ۱۲.۵ درصد مراجعات به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ادارات را کاهش دهیم. این کاهش با فناوری اطلاعات عملی می‌شود.»

آذری جهرمی خبر داد که اکنون هر دستگاه و هر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قوه ادعای استقلال می‌کند و همین روند باعث عدم شکل‌گیری دولت الکترونیک می‌شود: «اکنون قوه مجریه، قوه قضاییه، دستگاه انتظامی سرویس‌های متعدد برای خودشان توسعه داده‌اند. اگر می‌خواهیم با فساد مقابله کنیم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باید این - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سرویس‌ها را به هم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پیوند دهیم.»

اما نکته جالبی که آذری جهرمی به آن اشاره کرد، تلاشش برای همکاری همین دستگاه‌ها زیر چتر دولت الکترونیک بود: «باور کنید که امروز من به عنوان وزیر، بخش مهمی از وقتم را صرف می‌کنم که دو دستگاه را هماهنگ کنم تا تبادل اطلاعات با هم داشته باشند و آخرش هم نمی‌شود و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد. در جلسه بعد هم بهانه‌های جدید؛ آخرین بهانه همیشه مربوط به حفظ امنیت اطلاعات است در حالی که بزرگ‌ترین اقدام ضد امنیتی همین به اشتراک نگذاشتن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اطلاعات است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone