🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  3. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30005.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل اسنپ: موافق دریافت مجوز از شهرداری نیستم

در نشست تخصصی جابجایی و حمل و نقل هوشمند که در نمایشگاه تهران هوشمند برگزار شد، مدیرعامل اسنپ خبر از موافقت تیم خود پیرامون همکاری با شهرداری داد اما تاکید داشت که موافق دریافت مجوز ...

در نشست تخصصی جابجایی و حمل و نقل هوشمند که در نمایشگاه تهران هوشمند برگزار شد، - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مدیرعامل اسنپ خبر از - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - موافقت تیم - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خود پیرامون همکاری با شهرداری داد اما تاکید داشت که موافق دریافت مجوز از سوی این سازمان نیست، چرا که در برخی زمینه‌های مدیریتی آنها را ضعیف‌تر از سامانه‌های حمل و نقل آنلاین - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می‌داند.

«ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ با اشاره به ۶۰۰ هزار سفر در تهران علت این اقبال تاکسی‌های اینترنتی را عدم شفافیت قیمت‌ها - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در گذشته دانست و عنوان کرد که اسنپ و سایر تاکسی‌های اینترنتی درآمد رانندگان را بالا خواهند برد.

علاقبند در ادامه صحبت‌های خود از موافقت تیم‌شان درباره موضوع همکاری با شهرداری گفت و خبر از برگزاری جلسات متعدد - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با وزارت کشور در روزهای گذشته - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برای تحقق این موضوع داد:

«ما عقیده داریم که رسیدگی به شکایات - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در تاکسی‌های اینترنتی از سامانه‌های سنتی بسیار - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آسان‌تر و شفاف‌تر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است. ما موافق این نیستیم که مجوز فعالیت‌مان را باید از شهرداری و تاکسیرانی کشور بگیریم چرا که معتقدم روش‌های مدیریت آنها بهتر از ما نیست؛ اما در کمال میل مایل هستیم که با شهرداری تهران هماهنگ باشیم و در برخی زمینه‌ها تفاهماتی داشته باشیم.»

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

او تاکید دارد که اسنپ مواردی چون سن خودرو را رعایت می‌کند و امنیت را نیز با خود به ارمغان آورده است چرا که تمامی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی هم سوپیشینه‌شان کنترل می‌شود و هم بعد از فعالیت تا مدت‌ها ارزیابی می‌شوند. مسافر از لحظه‌ آغاز تا پایان سفر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - رصد می‌شود و درصد امنیت سفر بسیار بالاست.»

او باور دارد که باید موضوع حمل و نقل عمومی را نیز جدی گرفت ولی همچنین تاکید دارد که حمل و نقل عمومی در تهران شباهتی به مدل‌های بین‌المللی ندارد و نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد. علاقبند به خودروی پراید که نزدیک به ۵۰ درصد اتوموبیل‌های ناوگان این سامانه را تشکیل می‌دهد اشاره می‌کند و می‌گوید:

«به ما انتقاداتی شده که چرا نصف ماشین‌ها پراید هستند ولی آیا این مشکل اسنپ است؟ وقتی سیصد هزار راننده پراید دارند - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و توانای مالی بیشتری برای خرید خودروی بهتری مثل تویوتا ندارند، ما نمی‌توانیم روی آنها فشاری بیاوریم.»

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

او ضمن تشکر از مدیریت پورسید آقایی، معاون حمل و قل ترافیک شهرداری تهران در انتهای صحبت‌های خود تاکید داشت که - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آماده همکاری در برخی زمینه‌ها با شهرداری هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone