🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41272.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

فروشندگان منصف یا غیرمنصف؟ واکنش وزیر ارتباطات در قبال اعتراض کاسبان موبایل

طرح رجیستری تلفن همراه در روز‌های اخیر باعث لزرش بدنه بازار موبایل ایران شده است؛ روندی که اعتراض فعالین این بخش را به دنبال داشته و نحوه کسب‌درآمد آنها را به خطر انداخته. بعضی از ...

طرح رجیستری تلفن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - همراه در روز‌های اخیر باعث لزرش بدنه بازار موبایل ایران شده است؛ روندی که اعتراض فعالین این بخش را به دنبال داشته و نحوه کسب‌درآمد آنها را به خطر انداخته. بعضی از این اعتراضات به گوش وزیر ارتباطات، «محمدجواد آذری جهرمی»، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - رسیده و باعث واکنش وی شده است.

وزیر ارتباطات - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - در اینستاگرامش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - عکسی از اعتراض برخی کسبه بازار موبایل ایران را به اشتراک گذاشته که در آن نسبت به سخنان اخیر وی با لحنی طنز انتقاد شده است. جهرمی در ادامه از انصاف حرف به میان آورده:

واقعیت این است که اگر دوستانی که به حرفه موبایل فروشی مشغول بودند در یک شب همان گوشی‌هایی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - را که در مغازه خود داشتند با قیمتهایی بالاتر به مردم عرضه نمیکردند، نیازی به اظهار نظر بنده نبود. وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به سازمان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - حمایت از حقوق مصرف کنندگان دستور دادند تا نظارت جدی بر فروش گوشی و قیمتها داشته باشند. بهترین راه حل، بازگشت قیمتها به قبل از گرانی بی دلیل است و مردم نیز بعد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - طبیعی شدن قیمتها - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - مجددا خریدهای خود را انجام خواهند داد.

پیش از این دیجیاتو اعتراضات فروشندگان پاساژ علائدین را در قالب یک گزارش میدانی منتشر نموده و حال به نظر می‌رسد که موج این انتقادات جدی‌تر شده. برخی مثل وزیر ارتباطات حرف از انصاف مغازه‌داران می‌زنند و مخالفین این نظریه می‌گویند که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - خرده کاسبان بازار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - نقشی در تعیین قیمت موبایل ندارند و صرفا یک واسطه هستند.

«محمد نظری»، کارشناس مسائل اقتصادی درباره متزلزل شدن بازار موبایل و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - فروشندگان آن تیم دیجیاتو را با ذکر یک مثال روشن می‌کند:

کاسبان امروزه درگیر اوضاع نابسامانی هستند، به عنوان مثال در نظر بگیرید آنها ۱۰۰۰۰ تومان سرمایه اولیه داشتند که با آن ۱۰ موبایل می‌خریدند. بعد از خرید این تعداد موبایل به ناگهان قیمت آن به 2000 تومان افزایش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - پیدا می‌کند. آنها با فروش موبایل‌های خود به قیمت قدیم نهایت می‌توانند دوباره 5 - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - موبایل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - بخرند و این نشان از نصف شدن سرمایه آنها دارد. مشکل اصلی اینجاست که گرانی مذکور هیچ ارتباطی به آنها ندارد و در نتیجه مجبور می‌شوند که جنس قدیمی خود را با قیمت بالاتری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - بفروشند. اینکه اسم اقدامات دولت از جمله برداشتن ارز دولتی برای واردات موبایل را منصفانه بدانیم یا اقدام فروشندگان را، خودش جای بحث دارد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران

وی معتقد است که سود فروشگاه‌های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - موبایل بیشتر از طریق فروش لوازم جانبی میسر می‌شود که در آن سودهای کاملا غیرمنصفانه رخ می‌دهد. نظری باور دارد فروش یک موبایل 4 میلیون تومانی مثل نوت 8 نهایت صد الی دویست هزار تومان برای فروشنده نفع دارد:

جدا از این مسئله، جوسازی که برای طرح رجیستری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - در بین مردم شده و بالا رفتن قیمت دلار در این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - آشوب اوضاع را بدتر از پیش ساخته است. خریداران در طول سال نهایت یک یا دو دستگاه موبایل می‌خرند و این اتفاقات برای آنها در بدترین حالت یک اختلاف دویست سیصد هزارتومانی به همراه خواهد داشت در صورتی که زندگی یک فروشنده موبایل را کاملا دگرگون می‌سازد. با نهایی شدن اجرای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - رجیستری بازار موبایل انحصارها به دست چند شرکت محدود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - خواهد رسید که این امر بی‌شک باعث گرانی موبایل خواهد شد و نباید از افزایش قیمت آن گلایه‌ای داشت.

طرح رجیستری مثل هر سیاست تازه دیگری مخالفان و موافقان بسیاری دارد و  - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - اینکه در آغاز راه خود با مشکلات بسیاری روبرو شده جای تعجب چندانی ندارد، اما در نهایت این طرح به نفع چه کسانی خواهد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سوادکوه استان مازندران - بود و آیا می‌تواند به اهداف از پیش‌ تعیین شده‌اش دست پیدا کند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone